Eergister heeft mijn vriendje het uitgemaakt, na 2 jaar, omdat hij zei dat hij het niet meer kon en dacht dat hij me weer zou kwetsen met andere meisjes. Het kutte is dat ik gewoon nog énorm veel van hem hou, terwijl ik weet dat het gewoon helemaal fout zat tussen ons, maar ik wil hem gewoon écht niet kwijt. En ik heb het nu gewoon zo hard gehad. Probleem is dat ik gewoon m’n examens moet doen en ik daar hélemaaal geen concentratie meer voor heb, gewoon helemaal niets meer. Ben zelfs bang om jankend in de examenzaal te zitten…
Iemand enig idee hoe ik 'm even moet vergeten?
wat vervelend dat hij het tijdens de examens ook nog eens moest doen! Wat zat er allemaal fout tussen jullie? Ik denk dat je zoveel mogelijk er even over moet praten zodat je het niet allemaal opkropt en het niet meer lukt om te concentreren op het leren enz. Hoeveel examens heb je nog?
@XAphroditeX
Ehh. Vorig jaar zomervakantie is het eigenlijk begonnen. Ik was met hem mee op vakantie en hij was ‘geestelijk’ vreemd gegaan met een ander meisje. En sinds die vakantie is hij nóg een keer ‘geestelijk’ vreemd gegaan en had hij allemaal andere meisjes waar hij berichtjes naar stuurde waarin stond ‘houvanje’ en dingen die hij naar mij hoorde te sturen. Daarbij heeft hij zich als een klootzak gedragen op onze ‘2 jaar dag.’ Hij heeft me de hele dag genegeerd en we hebben dr hélemaal niets voor gedaan. Terwijl ik het eigenlijk best wel speciaal vind.
+ ik heb nog 5 examens…
Wat super kut zeg. Sleche timing om het uit te maken! Hoe moeilijk het ook is, probeer te concentreren op je examens, en zoek zoveel mogelijk afleiding. In plaats van op girlscene te zitten, kun je misschien beter hardlopen, lezen, fietsen, of wat dan ook.
Pfoe, sterkte ermee…!
Vooral een kuttijd, dat het net in je examens uit gaat :S.
Probeer je te concentreren, ook al gaat dat waarschijnlijk niet zo goed lukken…
Probeer te denken, dat het leren een afleiding zijn voor aan hem denken. (Die zin klopt niet helemaal… maar ik bedoel dus dat ipv je aan hem gaat denken, kan je beter gaan leren, zo denk je minder aan hem).
Aah wat rot! Sterkte er mee…
Inderdaad zorg voor afleiding. Misschien kan je een keer met wat klasgenoten ofzo een lekker ijsje eten na de examens. Of inderdaad ga lekker in de tuin een boek lezen (mocht je daar nog tijd voor vinden) ga een stukje wandelen.
Succes er mee!
Probeer jezelf gewoon te concentreren en zet je voor de komende paar dagen er toe omdat je ervan af wilt zijn. Laat zien dat je zonder hem kan! Ik weet zelf hoe het is om iets zwaars mee te maken terwijl je je examens moet doen, mijn vader is namelijk pas overleden. Zet jezelf er gewoon toe en het komt allemaal wel weer goed.
Pfft, wat een eikelige actie! Maar wat je examens betreft, je hebt waarschijnlijk al een heleboel geleerd en als je eenmaal in de examenzaal zit, kun je je waarschijnlijk wel concentreren. Ga inderdaad hardlopen en lekker vroeg naar bed, zodat je er niet zoveel aan hoeft te denken! Succes met je examens en probeer te denken aan over iets meer dan een week, als je he-le-maal klaar bent!
Sterkte meis!
Jeetje, wat een lul dat hij het nu uitmaakt ö sterkte!
Wat een lul dat hij het juist nu uitmaakt.
Hij had net zo goed kunnen wachten tot na je examens.
Niet dat de pijn dan minder erg is maar dan verknal je de examens niet.
Probeer je examens er toch niet onder te laten lijden, ga leuke dingen doen met vriendinnen en sporten enz.
Jeetje, wat vervelend zeg! Heel veel sterkte en nog succes met je examens.
Ahh, wat vervelend! Wat stom dat hij het nét nu uitmaakt, ik zou je héél veel tips willen geven xD Maar ik weet er geen eentje:S Iig heel veel succes!
Upje dus:D
Aaaaah. Het probleem is dat ik het helemaal niet uit WIL hebben!
Wat een lul zeg!!! Hak z’n ballen eraf! Nee grapje Probeer je te concentreren op je examens, voor hoever dat lukt met al die extreem lange, saaie teksten. En als je denkt aan hem en hem mist, denk dan ook aan al die klote streken die die heeft uitgehaald. Je verdient niet zo’n iemand, die je zó laat zitten en vooral in deze tijd.
Ok je moet het even allemaal op een rijtje zetten:
-Hij is dus een aantal keren (geestelijk) vreemdgegaan
-Toen jullie 2 jaar hadden heeft hij je de hele dag genegeerd, het was dus voor hem niet iets speciaals
-Hij maakt het uit tijdens je examens! een slechtere timing kán hij niet hebben gekozen helemaal als je er nog 5 hebt!
uit deze punten kan je concluderen dat hij:
-Egoistisch is
-een klootzak
-iemand die niet geschikt is voor een monogame relatie
-hij jou niet waardeert
-geen rekening met jou houdt
met zo iemand wil je geen relatie hebben. Je moet proberen om het nu even uit je hoofd te zetten en er niet aan te denken. Na je examens zie je het wel verder. Het is het belangrijkste om nu op je examens te concentreren want dit gaat over jouw toekomst. Je moet nu eerst aan je zelf denken. Pas na je examens moet je pas verder denken over dit hele goed ok?
aah dat is echt rot zeg, zo in je examens! maar bedenk; je zou toch niet willen zakken door deze streek? dat mag hij niet ook verpesten! overwin jezelf nog eventjes voor 5 examens waarbij je daarna gewoon lekker kan uitrusten en afleiding kan zoeken met vriendinnen… heel veel succes!
Dit klinkt mss raar maar je moet jezelf even op ‘automatische piloot’ zetten.
En vooral jezelf motiveren : je gaat toch niet slechte cijfers hebben door hem? En vooral : ontspan zoveel als je kan.
Ik heb 't ook meegemaakt en heb gewoon even alle moed bijeengeraapt. 'T lukt je wel! En achteraf kan je rustig alles verwerken en veel tijd doorbrengen met je vriendinnen.
Wat een zukkol om het in zo’n tijd uit te maken, wacht dan gewoon een paar daagjes en gun jou de concentratie om je examens normaal te maken.
Zo iemand moet je niet willen, en al helemaal niet omdat jij ook goed weet dat hij niet goed voor jou is, hij dat in gedachte. Niet ‘Maar hij is zo lief enzo’.
ah nee man. midden in de examens, wat een rotstreek. heel veel sterkte.