Over een maand een paar dagen naar Londen

Alhoewel ik al een hele lijst met bezienswaardigheden heb opgezocht, vroeg ik mij af wat nu echt waard is om in 2,5 dagen te zien :slightly_smiling_face:

Is er iemand al in Londen geweest en kan mij vertellen de do’s en don’t meedelen? :sunglasses:

Wij hebben een boekje bij de bieb gehaald over Londen misschien moet je daar eens inkijken staan veel leuke dingen in!:slight_smile:

Ik vond madam Tussauds in Londen zelf super leuk! En natuurlijk Londen eye, Big ben… de standaard dingen. En ik zou naar Leicester square gaan daar heb je M&M world! En het is gewoon een leuk plein, en natuurlijk shoppen in Oxford street :bowing_man:

Oja, nog een tip! Koop een metro kaart dan hoef je niet zo veel te lopen en het gaat veel sneller dan dat je met een taxi gaat ofzo… en het is goedkoper :wink:

Er valt daar echt zoveel te doen! Ik zou in ieder geval 1 dag besteden aan het shoppen, en dan aan het einde ga je in de London I, en de andere dag zou ik naar bezienswaardigheden gaan, bijv. naar de parade bij het paleis, waar tegenover een park is met tamme eekhoorntjes!! Zooo schattig!

1 dag gaan shoppen als je maar 2,5 dag gaat? Zou ik niet doen shoppen kan je hier ook wel ik zou die halve dag gaan shoppen en die andere 2 Londen verkennen:p Oh ik vond London museum ook erg leuk (weet niet of je daar zou van houd) En misschien kan je nog naar en musical in de avond? Dat vond ik heel leuk:) Uhm denk denk ooh en met een boot over de themes zeker een aanrader!:slight_smile:

Die m&m world is een leuk idee!

En tja winkelen, de primark wil ik wel in denk ik, maar ik ben er eerder voor de cultuur :wink:

Oh dat is ook een leuk idee!

Bedankt voor de tips iedereen!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html