Over een jongen..

Ik ben verliefd op een jongen die bij mij op huiswerkbegeleiding zit. Mijn beste vriendin zit hier ook. De eerste dag dat ik er naartoe ging zag ik een hele leuke jongen, hij was ook super aardig enzo en het was echt heel gezellig. De volgende dag zei ik dat tegen mijn beste vriendin en zij vond ook dat er een hele leuke jongen op zat, maar ze wist de naam niet en ik dacht: ohoh dadelijk is het dezelfde… Ze hadden namelijk allebei blond haar en blauwe ogen en waren superknap. De volgende dagen wist mijn vriendin zijn naam en gelukkig was het niet dezelfde… maar nu zit ik met een probleem: mijn vriendin en ik zitten niet op dezelfde dagen op huiswerkbegeleiding en in de pauze smsen we altijd naar elkaar. Elke keer als ik er dan ben sms ik over die jongen en nu vind mijn vriendin hem ook leuk!! ik had gezegd dat ik hem niet meer zo leuk vond omdat ik geen ruzie wilde met haar, maar nu is mijn vriendin steeds meer met hem aan het doen en ik weet zeker dat die jongen mij niet meer leuk vind, maar ik hem nog wel:( hij zegt ook nooit meer iets tegen mij want mijn vriendin had gezegd dat ik hem niet leuk vond, ik weet niet waarom… Ik was best boos op haar en dat heb ik haar ook verteld. Ze snapte me wel en nu is het weer goed, gelukkig, alleen die jongen is er nog steeds en ik weet niet meer wat ik nu moet doen…
Ik weet t het is een erg vaag verhaal maar ik wilde het gewoon eventjes kwijt…
hopelijk krijg ik hulp?!
xxxx

Als hij jou niet leuk vindt is hij je tijd niet echt waard. Gun je vriendin de kans? Tenslotte ken je hem nog niet zo lang, dus kan het ook niet echt zijn dat je zo verliefd bent?

als je hem echt heel leuk vindt vertel je hem toch gewoon dat je hem wel leuk vindt, anders wordt het nooit wat