over donkerbruin geverfd haar zwart doen :P

haii
ik ga mijn haar binnenkort verven :3
k heb van natuure lichtbruin haar.
ik wil het graag eerst donkerbruin doen en dan later over dat donkerbruine zwart erover heen gooien.
omdat het anders zo raar lijkt:P van ligtbruin naar zwart.
maar zou het wel kunnen? over donkerbruin zwart heen gooien

alvast thx <3

natuurlijk kan dat. máár zo vaak je haar verven is wel heel slecht.
het kan makkelijk, je moet doen wat jij leuk vind.
het is van nature en niet van natuure

Zelf vind ik mensen die meestal eerst bruin haar hadden niet zo mooi als ze daarna echt voor zwart-zwart gaan.

Echt zwart is sowieso niet mooi. Zeer donker bruin komt veel natuurlijker (en warmer) over.

helemaal mee eens

ik ben het eens met plutonium.

daarnaast moet je je echt goed laten informeren door een goede kapperszaak of de kapper.

Tuurlijk kan je er zwart overheen doen. Ik vind zwart haar alleen mooi als je dan ook zwarte wenkbrauwen hebt, vind donkerbruin dan mooier persoonlijk dat is wat warmer.

Ik had ook bruin haar, maar wilde toen een iets stoerdere kleur. Heb dus een paar dagen geleden mijn haar donkerbruin geverfd. Het zit nu echt tegen zwart aan maar het is wel heel mooi en veel leuke reacties op gehad. Dus het kan wel, maar alleen zwart zal ik niet doen. En ik zou dan een goed merk pakken, geen huismerk ofzo. Het ligt er ook maar net aan wat er bij je gezicht past. Maar het is ook wel heel raar als je bijv. een gekleurd shirt aandoet en je haar is ineens zwart hoor. Het is effe wennen. :slightly_smiling_face:

Ik had ook bruin haar, maar wilde toen een iets stoerdere kleur. Heb dus een paar dagen geleden mijn haar donkerbruin geverfd. Het zit nu echt tegen zwart aan maar het is wel heel mooi en veel leuke reacties op gehad. Dus het kan wel, maar alleen zwart zal ik niet doen. En ik zou dan een goed merk pakken, geen huismerk ofzo. Het ligt er ook maar net aan wat er bij je gezicht past. Maar het is ook wel heel raar als je bijv. een gekleurd shirt aandoet en je haar is ineens zwart hoor. Het is effe wennen. :slightly_smiling_face:

ik verf mijn haar altijd met huismerk en het gaat altijd goed hoor :wink:
maar ik doe meestal ook maar een paar tinten lichter/donkerder :stuck_out_tongue:

Jaa ik bedoelde als je echt radicaal gaat veranderen zou ik 't niet met een huismerk proberen. Ik heb zelf ook wel is huismerk gebruikt voor highlights, of een tint donkerder of lichter, dat ging hartstikke goed. Maar het enigste nadeel is dat het bij my vrij snel uitgroeit. xD

Ik had donkerblond haar en het is nu in 1 klap donkerdonkerdonkerbruin bijna zwart, en ik krijg alleen maar goeie reacties want het staat gewoon veel beter.
Het maakt dus niet uit of je het in 1 klap verft, als het je maar staat