Over de streep.

Ik heb net kro over de streep gezien, en ik vond het een heel mooi programma ! Hoe de jongeren over hun leven vertelden. Stel je voor hoe het zou zijn als zoiets op jou school georganisseerd zou zijn !
Wat vinden/vonden jullie van het programma?

Ps. Staat dit in de goed categorie?

ik vind t een mooi programma, maar is het niet een beetje nageaapt van ; if you really know me, van mtv?

Ik heb de engelse/amerikaanse (?) wel gezien. Deze heb ik gemist :"D Dus ik kijk 'm wel op internet.

Ik heb alleen het einde gezien, maar wat moesten ze met hun handen doen?
Vond het wel een mooi programma, de vijf minuten die ik gezien heb.

Ja wel een beetje nageaapt maar nederland had ng niet zo een programma en de mensen die het organiseerden kwamen ook uit amerika ! Met hun handen deden ze een teken van peace, om te laten zien dat ze respect en liefde voor degene hadden die de lijn overstaken! xxxx

jaaklopt, die komen ook wel uit amerika
maar ook al hebben ze het nagedaan of niet, het is wel een mooi programma :wink:

Ik schrok echt bij dat stuk over dat zelfmoord, dat zoveel kinderen de streep over gingen

Ja inderdaad, ik zou het zoo vet vinden om dat bij onze school te doen, dan leer je elkaar veel beter kennen ! Maar ik gaa slapeeen ! Morgem vroeg op ! Post gerust n wat, dan lees ik het morgen ochtend wel, xxxx love and peace !

Ik vind het ook een heel mooi programma, je leert er andere mensen door kennen. Maar ik denk dat het ook tegen je kan worden gebruikt, mensen kunnen je erom gaan pesten en je wordt misschien wel het kind zelfmoord wilde plegen etc. Maar het zet zeker aan tot nadenken over hoe je je gedraagt en hoe andere zich daardoor voelen en dat vind ik goed.

Mooi programma!
Maar ik zou er zelf niet aan mee willen doen eigenlijk…

Ik vind het echt een geweldig idee, zo leer je de mensen op school nog eens echt kennen.
Ik zou het echt leuk vinden als ze zoiets ook hier zouden doen :slightly_smiling_face:

ik heb dit gedaan met mijn school (alle 4 vwo klassen) en wij waren dus ook op tv maar heb het nog niet eens gekeken vandaag, was het helemaal vergeten! Maar het was zeker een super ervaring. Was echt een hele rare dag toen dat opgenomen werd. Iedereen was aan het huilen en je moest ook iedereen knuffelen. En met dat lijnenspel schrok ik echt van wat m’n klasgenoten hadden meegemaakt. Echt iets om nooit te vergeten.

Is dat gewoon de nederlandse versie van ‘if you really knew me?’ if so, zou ik het best willen zien. Heb ook al tijden gezegd dat ze dat ook op mijn school moesten doen, helaas zit ik daar nu dus niet meer op, dus als ze het nog doen, kan ik helaas niet meer meedoen.
Ik vond ‘if you really knew me’ altijd wel een goed programma. Het is wel echt een eye opener voor het gros van de jongeren op middelbare scholen die alleen maar in hun eigen wereldje zitten en geen respect, dan wel oog hebben voor hun medeleerlingen.

Ga ik niet kijken. Is volgens mij sowieso een faal programma.

Ik vind het echt een heel mooi programma, ga het zeker iedere week kijken.

Ik had hier een paar maanden geleden al een topic over gemaakt, ik zal hem eens zoeken.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/039039challenge-day039039-039039over-de-streep039039-197849.msg8261191.html#msg8261191
Hier ook een topic erover, hier geven mensen hun mening over wat ze van het project vinden.

Leukk dat er veel reacties zijn ! En met de meeste ben ik het ook eens, ik denk dat ik het zeker elke week ga kijken :wink:
Ps. Lijkt wel heel erg op het amerikaanse if you really knew me, maar het is eiglijk oorspronkelijk ook een amerikaans programma, daar heet het challange day.

Post hier maar even verder: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/039039challenge-day039039-039039over-de-streep039039-197849.msg8261191.html#msg8261191