Over de liefde, momenteel een groot probleem bij me! Help aub!!!

Houdt hij nog van mij? Eerlijk!!!
  • Ja heel erg!!!
  • Nee maar hij durft niks te zeggen.
  • Ja maar hij is gewoon verlegen.
  • Hij weet het niet meer.
  • Hij haat je en heeft je de hele tijd bedrogen!

0 stemmers

Goed even een omschrijving:
Laat nooit iets van zich horen! ik moet altijd eerst iets sturen en met een beetje geluk antwoordt hij binnen de week.
Hij wilt onze relatie geheim houden.
In het half jaar dat we samen zijn hebben we nog nooit samen ook maar gesproken zonder dat er iemand bij was!
Hij weet dat ik een gevoelig meisje ben en dat ik me momenteel heel slecht voel ook over onze relatie…
Maar hij is er nog nooit voor me geweest.
Ik moest van zijn ex die hem by the way bedrogen heeft horen dat hij schrik heeft dat zijn klasgenoten hem gaan plagen.
Zo ik denk dat ik het antwoordt al weet maar toch!!!
Alle tips zijn ook welkom!
xox Lix xox

Waarom ben je nog bij hem? Ik zou hem dumpen. Wat heb je aan een vriendje die zich voor jou lijkt te schamen en er niet voor je is?

Je stelling is overdreven. Sowieso zou ik niet met het begrip ‘‘houden van’’ gaan strooien, want in mijn ogen duurt dat jaren voordat je echt van iemand kan houden.

Het klinkt alles behalve serieus en nogal kinderachtig. Hoe kun je nu een half jaar een relatie hebben zonder elkaar te zien en te spreken 1 op 1.
Zet hem voor de keuze, of je maakt het openbaar en je hebt een echte relatie (en hij zet zich maar even over de angst van dat plagen heen, dat gebeurt soms eenmaal, maar wat maakt dat uit als je elkaar leuk vindt…), of je kapt er mee, want aan deze situatie heb je natuurlijk helemaal niks.

Je geeft aan dat je je slecht voelt door de relatie, en alleen dat is eigenlijk genoeg om er mee te stoppen.

komaan, waarom die poll erbij??

:’) Klinkt allemaal erg paniekerig en totaal niet … logisch.

Zoals je zegt voel je je niet goed in de relatie, (rode vlag om het uit te maken)
relatie geheim houden (rode vlag),
hij communiceert nauwelijks met je (rode vlag)
en hij is bang dat ie geplaagd zou worden als anderen erachter komen (rode vlag en een lul)
Maak het uit, meid. Geen compassie hebben en geen aandacht en tijd meer aan verspillen.

Eens met de bovenstaande meiden.

Ik zou zeggen: Dumpen die handel!!