over 10jaar

Waarschijnlijk studeer ik dan iets met psychologie of toneel, en kan ik misschien (als het een beetje goed gaat) beginnen aan mijn master of ben ik daar net mee begonnen. En ik hoop dat ik dan een lieve vriend heb en heel gelukkig ben :grinning:

wss heb ik dan kinderen, ben getrouwt, woon samen, &werk partime ergends (hoopik) en dat ik gelukkig ben

Ik hoop dat ik dan een vriend heb, een leuke kamer in amsterdam, leuke vrienden.
En dat ik dan op de kleinkunst ben toegelaten.

Ik heb nog geen idee, maar ik hoop : gelukkig, gezond en wat centjes zijn mooi meegenomen.

klaar ben met fashion of grafisch vormgeving opleiding
en nog gewoon standaard; gelukkig, gezond en gewoon genoeg geld heb.
en misschien wel een leuk huisje bij een plaats.

over 10 jaar… dan ben ik 26.
omg, dat lijkt nog zo ver weg, maar toen ik 6 was, vond ik dat 16 zijn ook nog heeeel ver weg was, maar eigenlijk valt dat wel mee.

ik hoop dat ik over 10 jaar klaar ben met studeren, werk heb, gezond ben, een vriend heb en samenwoon/verloofd/getrouwd ofzo ( en ligt eraan wanneer ik klaar ben met studeren) maar dat ik dan kinderen heb. Geen kinderen voordat ik klaar ben met studeren in elk geval…

een vriend van mij ging wel een keer mijn toekomst voorspellen toen hij dronken was, en volgens hem ben ik over 3 jaar zwanger… hoop het dus maar niet heaa :stuck_out_tongue: