over 10jaar

hey meide
hoe denken jullie dat jullie leven over 10 jaar eruit ziet X
:beer:
ik hoop dat ik dan bijna klaar ben met mijn studie Journalistiek en dat ik mooie auto heb dat alle familie leden nog leven en maybee ga ik in Spanje wonen

Over tien jaar hoop ik eindelijk getrouwd of in ieder geval samen te wonen met die ontzettend lekkere jongen van mijn werk…
haha, verder weet ik het eingelijk niet echt, ik weet nog steeds niet wat ik wil worden–

studerend I guess

me too. en ik wil al een beetje bezig zijn met het uitwerken van het idee van mijn club.

Kindjes, hard aan het (part-time) werk, misschien getrouwd, samenwonend d’oh.

ik denk dat ik over 10 jaar al klaar ben met mijn studies en ook in amerika heb gewoond ofzo en dat ik dat dik carrìère aan het maken ben! :sunglasses: :grinning:

Over 10 jaar hoop ik een leuke vriend te hebben waarmee ik samen woon.
Een leuke baan en dat ik gewoon gelukkig ben

Over 10 jaar…hoop ik verloofd tezijn met een hele lieve,leuke,knappe,charmante jongen. En ik hoop dat ik bijna klaar ben met mijn studie voor kinderarts,en dat mijn perfecte jongen & ik een heel mooi huis hebben,waar we kinderen krijgen…En ik heel gelukkig ben :grinning_face_with_smiling_eyes:

over tien jaar, ben ik misschien wel dood.

you never know 8D

Goed voornemen… :pensive:

een goede fashionfotografe te zijn. de rest zie ik vanzelf wel

over 10 jaar chill ik em als moeder van 3 kinderen,
met mijn man in ons huisje.
en ik werk alleen als ik daar zin in heb!

hoop ik :wink:

ZOEKFUNCTIE

over 10 jaar ben ik psychiater;
ga eerst voor een paar jaar naar bosnie voor traumapsychiatrie, Dan wil ik verder in Nederland met jongeren helpen die aan de drugs zitten of problemen thuis hebben en het niet meer zien zitten.

Ben zo ie zo van plan wel eerst wat cariere te maken en dan kinderen zodat ik me gezin de nodige stabiliteit kan geven.

XxX

Over 10 jaar heb ik de jackpot in de loterij al minstens 3 keer gewonnen, dus ik hoef me geen zorgen te maken.

Over 10 jaar hoop ik redactrice van een bekend tijdschrift te zijn, 2 mooie gezonde kindjes te hebben en samen wonen/getrouwd zijn met de jongen waar ik nu al een paar jaar mee samen ben. En in een heel mooi huisje te wonen.

over 10 jaar heb ik mijn eigen appertementje, en daar ben ik dan zo’n 10 uur per dag dronken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik hoop dat ik over 10 jaar: Kinderen heb, getrouwd ben, vaste én eventueel een goed betaalde baan (het liefst activiteitenbegeleidster).

Maar, kijk wel wat er op mijn pad komt

Dan ben ik afgestudeerd aan de amfi (fashion &design) of ik heb mn studie rechten afgerond. Ik hoop dat ik dan nog steeds samen met mijn vriendje ben, hij is dan een profvoetballer (hij speelt nu al bij ‘topclubs’). En ik geniet nog steeds van mijn leven zoals nu met feesten, shoppen en reizen.

ik word rijk, en koop een huis in portugal
ik blijf nog even in nederland en word nog rijker
en begin mijn eigen ballet en fysiotherapie bedrijfje in portugal van dat geld
dan ga ik naar portugal en maak daar carriere
en ik heb een lieve jongen gevonden x’]

ach dit word toch niet waar.
xx