outlet roermond

heeej meiden , iemand ervaring met de outlet in roermond :face_with_raised_eyebrow:
x

Ik woon er in de buurt, maar alle keren dat ik er heen ben geweest, vind ik er eigenlijk niks aan. Maar het ligt eraan waar je naar opzoek bent.

ow oke

Hier is al vaker een topic over gemaakt. Laatst nog. Misschien kan je daar even in kijken.

En op Girlscene zelf staan er ook wat artikelen over :slight_smile:

Ik ben er laatst geweest, maar alsnog vond ik alles best duur en het zijn ook allemaal van die hele bekende dure merken. Ik heb er een polo van Hilfiger gekocht en kon verder eigenlijk niet heel veel vinden…

Er is laatst inderdaad een topic aangemaakt met precies dezelfde vraag.
Ik persoonlijk vind de outlet in Roermond echt helemaal niks… Kan er nooit wat leuks vinden en je bent er echt zo weer doorheen. Kun je in mijn ogen beter ergens anders een dagje gaan shoppen. En voor de prijzen hoef je er inderdaad ook niet naartoe te gaan…

Ik ben toevallig vrijdag geweest. Je moet niet verwachten dat je dingen er supergoedkoop kan krijgen maar ze hebben best aardige deals. Ik zou vooral kijken wat je wilt hebben en dan kijken of daar winkels liggen waar je het wilt krijgen. Ik zou wel alleen gaan als je weet wat je wilt hebben

Opzich heb ik zelf aardig wat goede deals kunnen krijgen.
Puma had 20% korting op alles en goede afprijzingen. Mijn sneakers waren orgineel 100, de outlet price was 70, de final price was 35 en daar is dan nog 20% vanaf gegaan.

Pandora had best mooie deals, 15 euro voor muranoglass bedels die normaal 35 zijn. Ik heb een ring gekocht voor 45 die normaal 100 euro is. Een paar oorbellen die bij de ring horen voor 45 geen idee wat de orginele prijs is maar ik gok ook rond de 100

Guess had mooie deals op beurzen, afgeprijsd van 60 naar 16 tot 35
Michael kors had beurzen die normaal 140 zijn voor 99
Fossil had horloges afgeprijsd naar 40-50-80

Ik ben laatst nog geweest en ik vind het echt heel leuk!
Sommige winkels geven veel korting bijv. Denim & Supply, Michael Kors geeft daarintegen maar een paar tientjes korting op een tas.
Zelf houd ik van designer spul, dus voor mij is het een geweldige plek om goedkoper designer kleding te kopen!

Maar als je niets om merken geeft zou ik het je niet aanraden.

ik wil er graag heen voor het ook een keertje gehad te hebben en graag wat goedkoper merk spul te kopen, maar ik ga er morgen heen maar ik ga uiteraard ook in de stad zelf shoppen