Outlet in Roermond

Hallo ladies,

Ik ben heel erg benieuwd naar de outlet in Roermond en ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn.
Ik woon zelf in Utrecht, dus ik wil wel graag weten of het de reis(kosten) en tijd waard is om er een kijkje te gaan nemen.
Kun je er leuke dingen vinden?
Is het echt goedkoper of valt het wel mee?

Ben benieuwd & alvast bedankt! :wink:

Ik vind het niks bijzonders, maar heb zelf weinig met merkleding etc. Ga er wel regelmatig rondlopen met m’n vriend om langs The Body Shop te gaan en verder om te lunchen bij La Place of een ijsje te eten bij de Mac. Maar het is áltijd druk en er lopen echt ontzettend veel Chinezen en Duitsers met tassen vol, dus als je er veel geld voor over hebt, slaag je denk ik wel goed!

Ik combineer het altijd met een bezoekje aan m’n oma en als je echt van designer kleding houd (ik niet) of naar iets speciaals wat kwalitatief beter moet zijn opzoek bent, is het eht ook waard! Met iets speciaals bedoel ik galakleding, goede hakken/schoenen/laarsjes, mooi mantelpakje.

Ik heb er hele leuke enkellaarsjes met hak gekocht van Timberland!

Het is echt niks bijzonders :'D
Ik heb er zelf anderhalf jaar gewerkt. Het is daar super druk, ondanks dat het een outlet is vind ik de kleren nog steeds duur. Het is meer afgeprijsd in de zin van het kostte eerst 200 en nu 100.
Ik heb echt het idee alsof ik in het buitenland zit als ik daar ben.

Ze hebben er zeker wel leuke dingen. Je hebt er ook een Nike store die zeker betaalbaar is. Hier en daar nog wat goedkopere winkeltjes. De designer winkels hebben meestal dus oude collectie, zo’n 50 tot 100 afgeprijsd.
Als het je tegenvalt kun je ook nog gewoon de stad in lopen.

Ik ga zelf liever naar maastricht

Ben er 1 keer geweest en ga er nooit meer opnieuw naar toe. Merken die ik normaal leuk vind hadden ze daar niks leuks van. Enige wat er daar leuk was waren de Michael Kors tassen maar daarvan waren de meeste ook niet zo mooi als in andere MK winkels waar ik soms naartoe ga hier (belgië) dus niks gekocht. Oh en leuke jeans broeken dat wel. Verder was het het echt niet waard en het was suuuuperdruk.

Misschien is het een idee om naar Rosada in Roosendaal te gaan i.p.v. naar Roermond? Mijn ervaringen met Rosada is juist dat het helemaal niet zo druk is als in Roermond. En bij Rosada kun je ook makkelijk een paar uur rondlopen en winkelen.

De Micheal Kors winkel daar is echt een aanrader!
Hoewel het wel erg druk is. Indd, je moet wel van merk kleding houden en de prijzen zijn nog steeds best hoog maar af en toe vindt je wel iets voor een hele goede prijs.
Mijn broer heeft daar bijv. een prada jas gekocht voor maar 290. Nog steeds duur maar het is Prada haha

Het is indd best rustig in Rosada maar daar zijn geen high end merken, ze zijn wel aan het uitbreiden

Roermond vind ik qua drukte nog wel meevallen? Maar ik ga ook meestal niet als iedereen vrij heeft

Ik ging ook toen niet iedereen vrij had in NL en België. Maar toen was heel Duitsland daar blijkbaar lol :’)

Ik weet niet of de TS het echt gaat om de dure merken als Prada en MK. Bij Rosada heb je ook gewoon een Converse-store en een grote Nike-store.

Ik woon in roermond, heb wel paar tips voor je!

• ga NOOIT maar dan ook NOOIT op een zaterdag of een zondag.(google even de duitse feestdagen vtv) je staat dan al een uur van te voren in de file en er zijn alleen maar Duitsers. heb niks tegen duitsers, maar fijn winkelen is het dan absoluut niet. staan hele rijen voor de winkel, de winkels zijn een puinhoop en de duitsers zijn dan heel asociaal want ze vinden dan dat ze voorrang krijgen met alles.

• ga optijd, want de winkels worden maar 1 keer per 3 dagen aangevuld. dus beste kan je op een maandag gaan rond uurtje of 11!

• verwacht geen spotprijzen bij merken zoals prada, chanel, armani, mk enz. bij mk betaal je nog 250 euro voor een simpele tas:)

• voor sportkleren is het wel super om te gaan, er ligt namelijk een grote NIKE, ADIDAS, Puma en Reebok winkel.

en combineer het met een dagje binnenstad van roermond! binnen 5 min lopen ben je daar namelijk!
Hoop dat je hier iets aan hebt:)

Ik vind het in Roermond niks bijzonders, ben er al een aantal keer geweest en elke keer ben ik er weer zo doorheen en zit ik weer in de auto terug naar huis. En om de prijzen hoef je het ook niet te doen… Ik persoonlijk zou het je dus niet aanraden, kun je misschien beter opzoek naar iets anders waar je wel een dagje de tijd voor nodig hebt en leuke dingen kan vinden.

Ik vond er persoonlijk echt niks aan en was heel snel uitgekeken.

Ik woon d’r dichtbij dus ga er ook best vaak heen! Ik ga altijd naar NIKE, ADIDAS, en Puma. De meeste kleren zijn idd veel duurder dan de h&m, maar dat is logisch. Vaak zijn d’r toch veel schoenen en kleren afgeprijsd. Ik koop dan ook alleen iets van NIKE, ADIDAS en Puma bij deze outlet. De drukte vindt ik super meevallen! je wordt niet omver gelopen zoals bij de Primark en zo. Veel koop ik dan ook niet, vaak een paar schoenen, een vest, broek bij de eerdere genoemde winkels. En dan wat eten bij de Mac (is wel duurder dan de andere Mac’s haha, 1,50 voor een hamburger xD weet je dat alvast :cold_sweat:)

Ik vind het zelf wel leuk om rond te struinen, maar echt die hard shoppen doe ik er niet. Wat ik wel leuk vind is dat het centrum maar op 3 min loopafstand is!

Ik woon er ook dichtbij maar ga er bijna nooit heen. Zijn niet zo mijn winkels, heel af en toe de nike, converse, vans of adidas winkel maar dan houdt het ook op.

En dan ga ik 's morgens voor al die stomme duitsers er zijn.

Als ik aan de andere kant van het land zou wonen zou ik er niet de moeite voor doen om daar heen te gaan.

Ik ben er vaak geweest, mijn broertje is er helemaal gek op. Ik kan er helaas nooit slagen.

Het is wel de moeite waard om eens naartoe te gaan. Er best veel winkels in vergelijking met de belgische outlet in maasmechelen.

ik ben 2 keer geweest en het was idd super druk, veel chinezen enz. het nadeel is dat je in de winkels echt tegen iedereen botst, mensen gooien alles door elkaar en het is chaos dan. Ik heb er zelf nooit iets gekocht omdat ik de prijzen alsnog duur vond. het is dan wel een outlet maar ze weten ook wel wat ze er verkopen moet ik zeggen. Bij Vans enz vond ik het echt rommel :stuck_out_tongue: Maaar het is er gezellig om rond te lopen.