'Outgoing' en spontaan tijdens uitgaan..

Ik heb een vraagje… Ik ga namelijk best vaak uit en ik ben ook single, maar ik vind het heel moeilijk om echt op te vallen en een beetje flirtacious en leuk te zijn tegenover jongens. Als ik met vriendinnen uitga, ben ik vaak diegene die een beetje op de achtergrond staat en niet heel sociaal durft te zijn. Ook, wanneer ik bv van iemand hoor dat iemand me leuk vindt/wil zoenen, word ik alleen maar verlegen en vind ik het doodeng om zo’n ‘move’ te maken, terwijl ik het wel heel graag wil!

Hoe kom ik over die sociale angst heen en kan ik gewoon een beetje spontaan en outgoing worden?:frowning_face:

same problem here, echt kut is dat! ben benieuwd naar de reacties :cold_sweat:

doe gewoon mee met je vriendinnen en je hoeft toch niet persé met vreemden te zoenen ik heb nog nooit gezoend tijdens het uitgaan met een vreemde vind ik smerig.

schijt hebben aan wat andere van je denken of vinden! Het zijn allemaal maar mensen en poepen allemaal gewoon op de wc :’)

Nee idd, je hoeft echt niet persee te zoenen tijdens het uitgaan. Je weet niet waar die mond allemaal is geweest! Verder zou ik gewoon jezelf zijn en steeds een beetje proberen om uit je comfort zone te komen. Verleg je grenzen, dat is echt aan jezelf.

Nou, ik heb totaal geen behoefte om te zoenen met een of andere gozer die weet ik niet wat naar binnen heeft gewerkt. Dus ja.
En verder, de enige tip die ik heb is verleg je grenzen, trek de stoute schoenen aan en je zalt zien dat het best wel mee valt.

Blijf gewoon jezelf. Niet iedereen hoeft the life of the party te zijn.

De jongen die bij jou past kom je vanzelf tegen en hij zal ook niet overdreven aanwezig en enthousiast zijn. Blijf jezelf dan komt alles goed!