Outfitideeën? Please Help!

hoooooi

ik ga over ongeveer 6 maanden (25 juni 2014)
naar het one direction concert: Where We Are Tour
Ben al heel lang bezig met een outfit zoeken.
Meisjesachtig? Rockerschick? Chique? Geen idee!
Als jullie ideeën hebben willen jullie die dan mededelen?

Met vriendelijke groetjes, Lucy!

Ohja hier nog een foto van hoe ik er uit zie zodat jullie
kunnen zien wat er bij mij past;
http://file:///C:/Users/Mirac/Pictures/oklelijk.JPG

Foto doet het niet bij mij, enne, mag in het algemene wat aan te trekken topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/algemeen-wat-aan-te-trekken-…-195777.0.html

Over 6 maanden :")?

Lees dat nu pas :’) haha

eh gewoon iets wat je leuk vindt? :’)

1 tip : hun zien jou echt niet staan. :’)
Dus: doe normaal, ga niet meer als n half jaar van te voren al piekeren over wat je aan moet trekken. Gewoon iets normaals aan doen :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon iets comfortabels aandoen.
Het is daar waarschijnlijk hartstikke druk met allemaal gillende meiden, dan wil je je ook niet nog druk maken om je pijnlijke voeten ofz.

Dus voorbeeldoutfitje:
Zwarte skinny
Vans
Shirt met korte mouwen
Nog wat sieraden

En tada klaar (:

Een broek + schoenen die lekker zitten. Misschien een shirtje van hun en een vest voor erover als het koud wordt.

Shirtje van hun, schoenen waar je geen pijn van aan je voeten krijgt. sierraden en doe je haar leuk ! dat zal ook leuk zijn ! :sunglasses:

Gaan we nu voor ieder uitje een topic aanmaken wat je aan moet doen?

Ja. Over 2 weken heb ik weer mijn eerste schooldag. Wat moet ik aan?

Niemand gaat bij een concert erop letten wat jij aanhebt hoor. :’) Doe gewoon iets aan wat een beetje comfortabel zit.

slotjee

dat weet ik maar vlak daarna is het verjaardag van mn ma, en wil er dus wel leuk uit zien op het concert want wie weet wie je daar tegen komt in amsterdam en wil trouwens er ook leuk zien op mn ma dr verjaardag! xxx

over 6 maanden? dan is de zomercollectie er volgens mij? nou eh jezus meid…beetje overdreven vind je niet, hou je daar nu niet mee bezig. jeans, shirtje of topje, makkelijke schoenen, leuke sieraden klaar.

Trek kleding aan. Meid, het zijn 6 maanden, doe normaal.