Outfit voor in het vliegtuig.

Ik ga deze week op vakantie naar Spanje, en ik heb geen idee wat ik dan in het vliegtuig aanmoet.

• Iemand tips?

Uhh iets waarin jij je comfortabel voelt? en wat misschien lekker luchtig zit… zodat je daar niet meteen van de warmte “smelt” :wink:

Ik had in het vliegtuig naar Kenia een soort van harembroek aan die heel lekker zit, met een simpele tanktop, en had een vest bij me. Maar wij reisden 24 uur dus het moest ook een slaap outfit zijn. Zorg in ieder geval dat je iets van een vest ofzo hebt, want vliegtuig kan koud zijn!

Het vliegtuig is soms écht heel koud. Dus neem sowieso wel wat diks mee, maar ook wat luchtigs voor als je aankomt in Spanje. Verder heb ik eigenlijk altijd wel een joggingbroek aan met n simpel shirtje. Zolang het maar lekker zit vind ik het prima.

Als ik jou was zou ik gewoon een kort broekje aandoen en een shirtje en een sweater of vest meeneemen

Ik zou een soort harem/sport broek aandoen en dan een kort broekje meenemen in je handbagage (een broekje dat je heel klein kan opvouwen is dan handig) en draag laagjes, als het dan te warm is doe je gewoon bijvoorbeeld je vest uit!

Niet lachen, maar ik ben een keer in pyjama met het vliegtuig meegeweest :’) Dat was wel heel comfortabel.

Ik draag ook vaak een kort broekje onder een ruimvallende pyjama-/sportbroek, en dan een vest erbij.

Een broeklegging, en een shirtje zonder mouwen? met een vestje erbij voor in het vliegtuig?

geen metaal. gewoon een legging en een tshirt ofzo. anders duurt het een eeuw voor je door de douane etc bent.

Ik had vorig jaar een maxi dress aan, simpel en luchtig. En daarover een spijkerjasje, aangezien het nogal fris was in het vliegtuig.
Een play/jumpsuit vind ik ook wel fijn.

Als het hier in Nederland nog warm is dan kun je gewoon al je shortje aan doen. Zo niet inderdaad, een sportbroek erover.

Over je shortje heen dan bedoel ik haha.

Spijkerbroek met shirtje en een vest erbij mee!

Spijkerbroek of luchtige joggingsbroek en dan met een topje met een vest eroverheen.

Op de terugweg had ik een harembroek en een hempje aan (en een vestje in mijn tas). Dat was lekker compfi.

morgen 3,5 uur naar Griekenland vliegen, ik denk dat het een shortje met een lekkerzittend, oud tshirtje wordt. En een cardigan erover heen als het koud wordt in t vliegtuig

Ik doe altijd een legging met een lekker comfortabel jurkje en dan nog een cardigan mee voor als ik het koud krijg. Daarbij van die canvas sneakertjes.

Dan heb je niks met metaal en alleen maar katoen (van andere stoffen kun je heel erg zweten of uitslag krijgen als je er mee moet reizen). Ook heb je de legging en de cardigan voor als het koud in het vliegtuig is, maar als je in een warm land aankomt, kun je die uittrekken en heb je gewoon een leuk jurkje aan :slightly_smiling_face:.

Neem een sjaal mee! altijd handig (:

Ik vind Spanje nu niet echt lang vliegen, dus ik zou bijna in een ‘normale’ outfit gaan. Op vluchten van +10 uur ga ik wel duidelijk voor meer comfort (denk: thermoleggings, extra laagjes, een sjaal, omwisselen naar een joggingbroek, minimum aan make-up op, …) omdat je er natuurlijk langer zit, misschien probeert te slapen en meer last kan hebben van de temperatuurschommelingen.

Ik had een voetbalbroekje aan en daarover mijn trainingbroek. Dan een hemdje en een vest erover. In het vliegtuig had ik dan lekkere dikke kleding aan, maar toen ik was aangekomen kon alles weer uit!