outfit Pinkpop?

Ik heb de zoekfunctie al geraadpleegd, maar ik heb niet echt topics gevonden waar bruikbare tips in stonden… :stuck_out_tongue:

maar, ik ga zaterdag naar pinkpop,
en het wordt lekker weer, maar ik heb écht geen idee wat ik aan doe!

hebben jullie tips? :slightly_smiling_face:
(en ja, ik heb dus zoekfunctie gebruikt, en via google kom ik alleen maar op plaatjes van kate moss ofzo met een oversized trui en laarzen aan, die alleen bij haar staan en bij niemand anders :3 )
alvast bedankt!

Beetje slordig maar toch leuk ?
Oude broek met een leuke truitje?
Ik zou het niet weten ik zie die mensen hier altijd rondlopen maar let er nooit zo op XD

zal morgen wel leuk worden als ik naar huis wil van school.
Trein lekker overvol van iedereen die erheen moet…

oooh, succes haha! ik ga met de auto zaterdag 'sochtends heen, dus zal ook wel lang in de file staan.
Nou ik zat aan een shortje/ kort broekje te denken, want het word best warm weer… alleen ik heb geen idee wat ik erop moet/ wat voor schoenen :stuck_out_tongue:

Geen witte of nette schoenen. Iets van gympen die vies mogen worden of neem voor het geval dat regenlaarzen mee. Simpele broek en een shirtje met een vest en neem voor het geval dat een regenjas mee en een handige tas. Iets wat lekker zit en handig is. :v

Ik zou trouwens niet al te veel eten/drinken meenemen want dat moet dus allemaal ingeleverd worden. :'3

Over dat drinken, dat las ik dus ook al. Niet echt slim, want nou moet ik daar heel veel geld gaan uitgeven… Achja, kan er niets aan doen.

Slaap je op de camping? Dan mag je wel eten mee nemen.

Echt onzin want dat eten daar is zoals ik heb gehoord van jongens uit mijn klas echt super duur.

Ik werk vrijdag op pinkpop ahaha, maar oke ik heb ook egt geen idee… Het word de eerste keer dat op pinkpop kom. Maar ik denk gewoon iets dat comfortabel is en niet te warm natuurlijk!

Natuurlijk is eten en drinken duur. Zo’n festival moet ergens van betaald worden.

Maar ik zou gewoon kleren aan doen die je lekker vindt zitten en best vies mogen worden. Maar je hoeft niks bijzonders aan te trekken. Ja tenzij je je gaat verkleden. Ik neem ook een rare verkleed outfit mee naar werchter maar dat is ook meer voor de grap.

Nee, slaap helaas niet op de camping, ik blijf maar 1 dagje! Maar volgend jaar wel alle 3 de dagen + camping dan daar! Daar mag je wel weer eten meenemen, echt raar…

Maar oke :stuck_out_tongue: Ik dacht zelf aan een soort shortje van de zara, wacht ik maak wel even een foto!

let niet op de combinatie, en hoe hij zit enzo, want het is alleen om het idee, en op de kreukels in het broekje, moet hem nog even strijken. En je kan 'm ook laag dragen, dan is het een soort ‘‘baggy shortje’’ xd.

http://i46.tinypic.com/9ifs00.jpg

Geen idee of het ook zo is als je daar slaapt, maar als je 1 dag gaat dan word vrijwel alles eruit gegooid. Mijn vader heeft het toen nog voor elkaar kunnen krijgen om wel wat mee te mogen nemen omdat wij van redelijk ver kwamen. :3 Maar dan kon je kiezen om het of voor de ingang nog op te eten/drinken of om het in te leveren en dan word het gewoon in de vuilnisbak gegooid. x)

Als dat wit vies mag worden, kun je dat aandoen. Maar als het kouder word, dan heb je wel een probleem. :'3 Ik zou gewoon een lange broek aan doen of een 3kwartsbroek. En iets roze is altijd leuk voor op Pinkpop btw. :B

Vind het wel kunnen hoor =)
Ik zou wel alleen uitkijken met dat wit.
Dat je geen grasvlekken of andere vlekken die er heel moeilijk uitgaan inkomen.
Tenzij je dat niet erg vind natuurlijk.

Ik heb ook nog een roze shortje, die kan ik ook wel aandoen (:

He, hij lijkt idd wit, maar hij is beige ofzo ;p.
Als ik ga zitten, ga ik wel op een vestje zitten :slightly_smiling_face:.

ga verkleed als elfje ;3

Misschien een panty/maillot/legging meenemen zodat je ergens kunt omkleden in een donker hoekje als het kouder wordt?

Ligt het aan mij of volgen mensen het weerbericht niet zo?
Het wordt NIET warm :woman_facepalming:

WEERSVOORSPELLING KOMENDE WEEK LANDGRAAF

Waarom maken mensen hier zich altijd druk om? Het is een festival, who cares hoe je erbij loopt? Draag gewoon lekker luchtige kleding, niet te warm, laagjes en geen teenslippers, elk jaar lukt het weer mensen om op het idee te komen om met teenslippers naar een festival te gaan. Srsly.

Oplossing: dubbele bodem maken in je tas en gewoon bij het fouilleren doorlopen, vaak letten ze geeneens op :stuck_out_tongue:

Kijk het duits weerbericht.
Die heeft altijd gelijk… vooral wat betreft kerkrade/landgraaf/heerlen.
Omdat we ja aan hun grenzen en het hier hetzelfde weer is.
Piet paulesma (ofzoiets) zegt dat het 18 graden wordt! Wel bewolkt maargoed.

Zaterdag is het misschien iets beter weer, maar zeker geen weer om in shortjes te lopen o.i.d.
Daar doelde ik namelijk op ^^
En idd, voor hier bij Eindhoven kun je ook beter naar Vlaams weerbericht kijken en dan zo in het noord-oosten.

Als het gaat regenen heb je echt pech want dan word het een grote modder boel. Toen ik er was was er maar een klein beetje motregen en zelfs toen waren heel mijn schoenen helemaal vies. :'3

Btw over die dubbele bodem. We hadden geloof ik ook een boel helemaal onder in de tas liggen en daar hadden ze niet op gelet. X)