Outfit onderweg

Iets makkelijks.

Ik had een (broek)legging met een tuniekje aan :slightly_smiling_face:

Het hangt bij mij een beetje af van hoe ik reis… In de auto meestal gewoon een jeans en een shirtje en ik trap m’n schoenen altijd uit. Als ik ga vliegen meestal een joggingbroek en 1 of ander shirt wat heel comfi zit, en ook dan gaan de schoenen uit. Ik verveel me altijd dood in het vliegtuig en kan niet slapen (hoe moe ik ook ben, hoe lang de vlucht ook is), dus ik maak het mezelf altijd zo makkelijk mogelijk. Niet charmant maar ach, m’n vriend overleeft dat best :slightly_smiling_face:

Ik ga met de bus naar spanje, en ik doe ook gewoon een kort sportbroekje aan en een topje en voor 's avonds/'s nachts neem ik een lange trainingsbroek mee met een vestje… Die airco in de bussen is ook altijd verrektes koud :expressionless:

hangt er vanaf wat voor weer het donderdag is, maar ofwel gemakkelijke jeans ofwel shortje met topje, en een vestje en slippers voor als ik moet uitstappen, want meestal zit ik helemaal onder een dekentje
(ik kan niet tegen airco, daar word ik altijd verkouden van, daarom dus het dekentje^^)

vrienden van me moesten dit jaar 22 uur in de bus zitten terwijl de airco kapot was, daar word je ook niet blij van :stuck_out_tongue:
maar ik had dit jaar een 3kwart harembroek aan met een topje, maar meestal heb ik een spijkerbroek aan met een korte broekje in me handbagage

ik moet ook 8 uur…
vréselijk. Ik doe denk ik gewoon een joggingbroek en een t-shirt, en als ik het koud krijg, doe ik er een sjaal om.

een grijze joggingsbroek van de bristol met een blauw shirtje met korte mouwen en sokken voor in de auto en als we eruit gaan mn birkenstocks.

mn galajurk, dûh. :crazy_face: