Outfit onderweg

heeee.
ik ga over een paar dagen op vakantie maar nu was mijn vraag; Wat hebben jullie aan onderweg? een trainingsbroek met topje, of gewoon een spijkerbroek?
liefs xxxx

Gewoon iets wat ik ook op een normale dag draag.

voetbalbroek en een gemakkelijk shirt met spagettibandjes.

Wat maakt t uit?

Gewoon makkelijke kleding denk ik, dus basketbalbroekje (soort van wijd broekje) en een hempje ofzo ;o ligt er ook aan wat voor een weer het word / is

Een lange broek met een shirtje, neem ook een vest mee. Wordt slecht weer zaterdag.

(Bij ons in de auto is de airco echt vreselijk koud aan je voeten. Vreselijk.)

ik had op vakantie een harembroek aan (3kwart-model) die heerlijk zit, met gewoon een zwarte tanktop er op :slightly_smiling_face:
voor als het koud was een sjaal er bij maar dat is met dit weer niet nodig lijkt me

ligt eraan, wat voor weer het is.
nu had ik een shortje en gewoon een topje aan, lekker comfi dus.

gewoon makkelijke kleding, zoals joggingbroek met een t-shirtje, of wijde spijkerbroek met t-shirt en slippertjes ofzo

Ik draag dan gewoon wat ik normaal draag.
Wel een beetje rekening houden met de bestemming natuurlijk. Als het in nederland stormt, terwijl het op de eindbestemming 40 graden is, doe je natuurlijk niks warms aan.

Ik trek meestal een kort broekje aan als we op zomervakantie gaan, en dan met een hempje met spaghettibandjes, wel wat comfortabel zit!

Een korte harembroek van jerseystof en een topje. Die harembroeken van de action zijn echt hemels haha!

Is dat zo :astonished: ik ga zaterdag ook weg, dan moet ik er maar rekening mee houden dat ik me niet te koud kleed, onze airco is ook altijd zo koud aan je voeten :pensive:

ik voel me arm want ik heb geen airco

Ik doe gewoon een spijkerbroek en iets wijds aan en neem nog een kussen mee om op te gaan slapen ^^ (lees: 10 uur in de auto :pensive:)

Hadden wij eerst ook niet hoor ;p
ik neem altijd me kussen mee eigenlijk :astonished: moet deze x 8 uren in de auto.

Ik doe denk ik een trainingsbroek met t-shirtje aan, iets wat lekker zit iig.

Ik heb ook geen airco!^^ Maar ik doe meestal als we 's nachts vertrekken een joggingsbroek aan, en als het overdag warmer wordt, heb ik gewoon achterin een korter broekje=) maar dit jaar vertrekken we rond 9 uur 's ochtends, aankomende vrijdag, dus ik denk dat ik dan maar iets 3kwarts aan doe ofzo. en dan gewoon een shirtje erop.

grijze trainingsbroek met zwart topje en zwarte all stars, en dan heel fout de broek in de allstars want dat zit lekker xD

haha @ ergens hierboven, onze airco is ook al jaar kapot maar met open raam is het goed genoeg te doen dus we laten hem niet maken :3

maareh, ik doe altijd iets sportbroekachtigs aan met een topje, vestje in de auto voor als we ‘snachts eruit moeten, en slippers die ik makkelijk op kan bergen. of te wel een niet zo’n charmante maar heerlijk comfortabele outfit om lang in dezelfde houding te zitten :’)