Outfit (leren broek) te warm voor vanavond met uitgaan??

Denken jullie dat mijn outfit te warm is voor vanavond? Het is buiten best warm en binnen in de discotheken/kroegen denk ik ook. Heb zelf nog geen leren broek aangehad met uitgaan. Wie kan me helpen?

Lijkt me niet comfortabel.
Zeker niet wanneer je het eenmaal warm begint te krijgen.

Lijkt me niet handig zitten, als je het warm krijgt gaat 'ie heel erg plakken aan je benen. Ik zou als ik jou was iets anders aan doen

Oke tnx. Heb je dat zelf ook al meegemaakt??

Nee niet met een broek, maar wel met een leren jasje :slightly_smiling_face:

dat gaat zó plakken, geloof me, dat wil je jezelf niet aandoen

Doe beter een jeans of een stoffen broek ofzo aan!
Geen leren jeans, dat gaat echt irriteren. Naast dat het altijd warm is binnen discotheken en kroegen, ga je zelf nog warmer krijgen als je gaat dansen.

Dat lijkt me niet lekker zitten, gaat helemaal plakken.

Ben jij niet diegene die al meerdere topics heeft aangemaakt over leren broeken? :'3

Hahahah toevallig is er nu een aflevering van Friends, waarin Ross een leren broek aan heeft. Hij gaat naar de wc en krijgt hem niet meer aan :’) omdat zijn benen zo hebben zitten zweten, daardoor krijgt hij zijn broek niet meer over zijn benen. Ge-wel-dig. Straks krijg je dat in de disco hahahahahaha.

hahah die heb ik ook gezien! (:
zie dit maar als een up(:

Geheheh, die zat ik net ook te kijken. :’’’'3

ik zit ook in dubio over me kleding. ):
dus ik kan je niet helpen!

Volgens mij krijg je die nooit meer uit!

haha, hier moest ik echt om lachen

dan moe tje er babypoeder bij doen :grinning:

hahahaha, ja ik moest er ook gelijk aan denken. Heb de aflevering ook gezien xd hahah

Toch aangedaan. Helemaaaal niet te warm gehad. Juist lekker!! Alleen met dansen soms wat minder flexibel…