our bucket lists

2016 YOEHOE !! :beer: . Okay ik zal mijn best doen om dit in het nederlands te schrijven xD ( no judging pls ). Eindelijk ben ik verhuisd naar engeland , over 11 dagen zit ik hier dus percies een jaar . ik wil zo veel dingen doen maar heb dus echt 0 motivatie .{ EN NEE niks met afvallen te maken <.< }. so this is my bucketlist voor 2 jaar :
1- graduate college .
2- minimaal een B in all mijn vakken .
3- geld sparen om naar zweden te gaan ( meet the love of my life).
4- niet meer spijbelen.
5-minder snoepen.
6-vrienden maken
7-MINDER gamen !!!
WEEKLY BUCKETLIST:
1-3uur schoolwerk per vak.
2-een vraag kiezen en beantwoorden daarna aan de lerar geven om na te kijken .
3-STOP being so hard on myself.
4-Enjoy your week.

nu zal je wel denken OMG NOT AGAIN iemand met haar bucket list , maar wat ik zou willen is voor jullie om jullie bucketlists te delen en elke week met zijn alle bespreken hoe ver we zijn gekomen , de bucketlists kunnen altijd worden geupdate en weekelijks veranderen maar zolang je iemand hebt die ermee helpt is er meer motivatie . so SIGN UP AND LETS MAKE THIS AN AMAZING YEAR ! :upside_down_face:

Het meeste op je lijst lijken me meer goede voornemens/doelen dan dat het een echte bucketlist is…

Dit ja. Het zijn meer doelen die je op korte termijn wilt gaan halen. Vind een bucketlist meer dingen die je echt nog wilt doen voor je dood gaat.

Paar dingen van die van mij (kleine selectie, heel veel op mijn lijst heeft toch te maken met reizen haha)

• Burning Man festival in Amerika bezoeken
  • Rijden in een tank
  • Emigreren naar een warm land
  • Een huis/waterput bouwen in Afrika
  • Een eigen nummer schrijven en inzingen (en daarvoor ook nog even leren zingen)
  • Een vijf/zeven-gangendiner maken voor mijn familie
  • Een eigen bedrijf beginnen en dat succesvol maken
  • Een nacht op een strand slapen

In mijn ogen is dit meer bucketlist-achtig… :flushed: