Oudroze!

Er is ook een mintgroen topic, een kleur die ik ook erg mooi vind.
Dus ik dacht, ik maak ook een oudroze-topic aan!

Even voor de duidelijkheid, het gaat hier alleen over de kleur licht, zacht oudroze.
Dus niet knal/fluoriserend. :slightly_smiling_face:

Ben jij ook zo fan van deze kleur? En dan qua kleding, accesoires of andere dingen?
Waar combineer je het mee? Heb je nieuwe dingen in de kleur oudroze, show it!
Je kan ook foto’s van je outfits/stijl laten zien, die bij oudroze passen.

Ikzelf vind het dus een hele leuke kleur, Duh.
En dan vooral voor kleding. Alleen niet een hele roze outfit. Maar gecombineerd met bruin/naturel tinten.

Echt prachtige kleur vind ik het. Heel lief en schattig.
Ik zie nu al in mijn hoofd zo’n hele outfit(die ik helaas niet heb :stuck_out_tongue: ) met een bloemetjesjurk, bruine gladiatorsandalen en een schoudertasje (L) Love it!

Jeah, precies. Lekker 's zomers! :couplekiss_man_woman:

Mijn kamer is oudroze :grinning: and I love it!
Ben eigenlijk helemaal niet weg van de kleur roze maar oudroze vind ik wel helemaal te gek. :slightly_smiling_face:

Ja, ik ook. Oudroze is zeker ook erg mooi voor interieur. Dan heb je gelijk zo’n romantische sfeer!

ik heb zoon heel gaaf oudroze love is tshirt gekocht, en die ga ik morge dragen met een grijze jeans (skinny) een wit vest voor als het koud word en een grijze leren stud tas voor mn boeken!!(L)

I love it!
Ik wil graag zo’n lipgloss van Bourjois in die kleur, maar hij is helaas te duur…

Ik wil mijn kamer graag oudroze verven!
Vind het een super mooie kleur!

Onlangs is mijn kamer is het oudroze geverfd. Ik vind het een hele mooie kleur voor kamers & make-up, maar bij kleding heb ik er niets mee.

Fotooooo :grinning: (L)

Ik vind oud roze echt mooi ^^ en ik wil heel graag mooie hakken in oud-roze.
Maar natuurlijk, ik kan dat nergens vinden >.<

ik heb een oudroze/beige achtige tas, op de site stond in ieder geval dat het oudroze was. =]

Ik wil foto’s zien!

mijn muren zijn roze (zo roos als de signature-balkje onder de reactie)
en mijn gordijnen (mijn kamer is verdeeld in een paar ‘hoekjes’) zijn ook roze, maar lichtroze, maar ik ben helemaal niet weg van roze…
mijn kamer is al sinds mijn 9de zo volgens mij, en ik leef hier zo al 5 jaar.
Ik ben het echt beu xD

I love oudroze!
Het voelt zo vintage vindikdan.
En bruin staat er echt prachtig bij <3

Ik ken wel iemand die oudroze sleehakken van de zara heeft…

I like! Alleen staat mij absoluuuuuuuuuut niet. Word ik heel wit van :]
Idd een vintage-iets

doe is straks wel ofzoow, mn shirt licht nu in de was dusz!!
fotoo komt

zo zie ik het ook! Ik noem het:vintage roze .

Mijn kamer is [gedeeltelijk] oudroze!

http://94.100.114.71/542750001-542800000/542758101-542758200/542758108_5_NQa_.jpeg

die balken & de kast deur lijkt een hele andere kleeur, maar dat is ongeveer de zeflde kleur als de muur achter de stoel…
x