Ouders !

[b]Heey ! Allesgoed … met my dus niet !

Myn ouders verknallen alles ! Als ik vraag mag ik naar dit feest of dat feest ?? Sggen se altyd nee ! Drúgs … Blaa blaa dat … Alcohooll Blaa Blaa dit … Tsjonge je kykt gwoon TE VEEL TV !

Zo een wereld zonder ouders niet beter zyn ??
xx My ! [a][/b]

Nee, wie moet anders je eten koken en je geld geven? :3

hmm… ouders moeten dr meestal gwoon aan wennen dat je niet klein meer bent… Begin rustig aan met een feestje van iemand die je ouders ook kennen, en ga daarna sámen met iemand die ze ook kennen (en vertrouwen). Uiteindelijk vertrouwen ze je (misschien) wel. xx Succes

Ouders zijn handig, lief, leerzaam en gezelligheid als je thuiskomt!

Ik zou niet zonder mijn ouders kunnen, maar soms had ik ze ook even lekker niet. Ik ga dus ook snel op mezelf wonen.

Mijn ouders verpesten (ook) alles. Ik mag niet eens bij een goede vriendin overnachten :rage: !

Ik heb ook heel vaak ruzie met me ouders maar als je toch bedenk wat ze allemaal wel niet voor je doen?

• als ik me ouders niet had
  • was ik niet zonder hun wakker geworden
  • was ik nu niet tot wie ze me gemaakt hebben
  • was ik nog niet eens zo zelfstandig als nu
    en ga zo maar door , maar ik kan het begrijpen!

PRAAT met je ouders dat doe ik ook heel vaak, kijk ik ben 14 en ik heb het voor elkaar gekregen dat ik nu gewoon 1o uur thuis mag zijn.
Oke oke , het is misschien beetje vroeg/laat wat je er van vind maar als je nou gewoon luisterd dan kan je altijd nog onderhandelen!

weet je, als ze zeggen dat het gevaarlijk is vanwege de drugs vertrouwen ze je gewoon niet! Ik bedoel je weet toch wel beter? zeg dat dan eens tegen hun:)

ouders je kunt niet met en niet zonder ze!

Mijn ouders zijn juist wel chill! Oké eerst verboden ze wel dingen enzo, maar nu is het altijd zo: ‘Niet te veel drinken hè en zie maar wanneer je thuis komt’ =D

Je ouders zijn gewoon wijs met je meid. Misschien moet je eens met ze praten? Zijn ze bang dat jij met drugs en drank te maken krijgt? Of zijn ze bang dat er iets met jou gebeurt door de mensen die aan die dingen zitten? Waarom zijn ze zo bang? Je moet hun ook proberen te begrijpen. Je blijft hun kleine meisje. Wees verstandig!
Ik ben inmiddels 17, ik ga uit, maar mijn ouders halen mij altijd op, ze willen zien dat het goed met mij gaat, weten met wie ik om ga, waar ik ben. Ze vertrouwen mij, maar zijn voorzichtig. Ik waardeer het. Meestal tenminste. Don’t worry, op een gegeven moment ga je in zien dat ze het goed bedoelen…

ik kan ze soms wel vermoorden jhaa,
ben 19 mag niet eens verder dan ehv met de trein :S
grrr nu heb ik eindelijk werk voor in het weekeind
willen ze ook nog een dat ik 5 dagen door de week ga werken
hallo ik ga geen 7 dagen per week werken hier ! :flushed:

Nou nee, een leven zonder ouders: NEEE!! nu mijn moeder 3 weken naar afrika is en mijn vader gewoon werkt heb ik al door hoeveel ik aan haar heb :grinning:

Nee, dat verandert wel … mijne zijn nooit zo erg geweest… maar ze laten me nu al een stuk vrijer dan eerst… Vorig jaar was het nog van zo laat moet je thuis zijn en je mag niet met z’n 2-en naar huis fietsen. En dat is nu allemaal ook niet zo’n probleem meer…

ik mag ook maar naar 2 feesten per ‘periode’ je moet het zo zien: je bespaart veel geld waarvan je kan shoppen=) en je kan soms ook gewoon niet naar grote feesten gaan amar een slaapfeest geven of filmavond enz… supergezellig =) en een wereld zonder ouders is neit echt beter :stuck_out_tongue: dan zou er op een geven moment niemand meer bestaan&moet je alles zelf doen:P wel mogen ze soms wat midner bezorgd zijn enzo !!!

ik heb geen problemen met mijn ouders, en zij ook niet met mij, ik ben/was waarschijnlijk gewoon een perfecte puber :stuck_out_tongue: Haha, er valt gewoon goed te overleggen met mijn ouders!

Ik zou niet zonder kunnen :slightly_smiling_face:

Aan de ene kant Fuck mijn ouders en aan de andere kant Lieeeeve Ouders :wink:, Tja als je ruzie hebt is het best shit, maar als je dingen krijgt van je ouders dan kijk je weer : :grinning:

Das egt zo eh : als je ruzie met ze hebt, kan je ze wel verrot slaan , is er vrede , dan zijn ze de beste ter wereld… *zucht*