ouders...

heee !
ik heb een probleem,
ik mag van mn ouders niet veel met jongens om.
ik mag überhaupt niet veel. Ik wou dit weekend met een jongen naar de bioscoop, en mijn moeder zij al gelijk nee. Want ze denkt dat ik dan ga ‘kleffen’ ofzo.qq
is 15 te jong om met een jongen af te spreken?
hoe kan ik mijn ouders overhalen?
thankyouuuu
xxxxxx daag

de jongen eerst aan je ouders voorstellen? misschien dat je dan met hem mag afspreken? :slightly_smiling_face:

ik vroeg net aan mijn moeder: Hij wil ook wel eerst hier komen?
zegt ze: neee dat hoeft niet. blah blah blah.

Ik vind 15 niet te jong om alleen samen naar de bios te gaan.
Als je had gezegd dat je met een vriendin ging had het dan wel gemogen?
Je moeder moet gewoon wennen aan het feit dat nu ook jongens interessant worden.

Ah dit is best wel stom maar ze zijn vast gewoon bezorgd.

^Ik had wel eerst een plan om te zeggen dat ik met vriendin ging, maar ik ben dat liegen wel x zat. Aangezien ik wel vaker heb gezegd dat ik naar een vriendin ging, en toen toch naar jongen ging fzo.
Ja denk ik ook wel. Maar ze zeggen van; jaa je bent veel te jong… etc.

Hmm jammer dat sommige ouders zo bezorgd zijn toen je klein was mocht je toch ook wel met jongens spelen?
Jongens zijn niet veel anders dan meiden alleen tja je kunt je eigen voort planten met 2 verschillende geslachten maar ik denk dat je wel zo slim bent om dat niet te doen…

Misschien (ik denk dat je dat vast al wel een keer gedaan hebt maarja… ) een keer JOU verhaal vertellen. Dat je nu 15 bent, en je jongens steeds interessanter begint te vinden. Vraag aan je moeder waarom je niet mag, en dat zij vroeger vast ook wel op jou leeftijd met jongens omging.

Gewoon doen, je moeder hoeft 't toch niet te weten. :")

Niet liegen, zeg tegen je moeder dat je even met haar wil praten. Vertel over die jongen en zeg dat je echt heel graag met hem naar de bios wilt, en dat je belooft dat er niks zal gebeuren. Als ze je niet op je woord gelooft, vraag haar waarom ze je niet vertrouwt.
Misschien kun je haar ook vragen hoe het was toen zíj 15 was, maar dat kan ook averechts werken…
Succes!

zeg dat het een dubbeldate is! met een vriendin