Ouders

Ouders je hebt ze in alle soorten en maten
Hoe zijn jouw ouders ??

Gewoon zoals ouders zijn…

Mijn ouders zijn oké, als ik echt geld nodig heb dan krijg ik het, en ik mag bijna alles doen wat ik wil. Ik heb niks te klagen.

Mijn ouders zijn echt relaxed! Ik heb echt nooit ruzie, en ze worden ook niet snel boos. En ik vind het ook fijn dat ze niet altijd aan het vragen zijn : is je hw al af, want ik zorg daar zelf wel voor en maak het altijd dus dat is niet nodig :stuck_out_tongue:

IRRITANT.

Mijn ouders zijn geweldig. (: Iedereen kan nog zoveel te zeiken hebben, maar ik wed dat als het er echt op aankomt je echt niet zonder ze zou kunnen.

Mijn ouders zijn dood. En mijn pleegouders zijn op zich wel chill c:

mijn ouders kunnen super vervelend zijn maar ik kan ook weer super veel lol met ze hebben, vooral met mijn moeder.

mijn ouders kunnen super vervelend zijn maar ik kan ook weer super veel lol met ze hebben, vooral met mijn moeder.

Mijn ouders zijn echt heel fijn. Ze zijn alleen op sommige punten een beetje streng, maar over het algemeen kan ik heel goed met ze opschieten.

Ouders die zeggen ‘je mag best boos worden hoor’ maar als je dat dan doet is het ‘Ik wil niet dat je zo tegen me doet!’
Nah en verder gaat de communicatie soms zo verschrikkelijk @#%^#.
Verder zijn ze wel oke.

Ze zijn meestal heel chill maar we hebben wel een oppervlakkige relatie.

Mijn ouders zijn geweldig. Natuurlijk hebben we af en toe een meningsverschil (meestal over het maken van huiswerk, ik wil niet dat ze zich daar mee bemoeien want dan heb ik er juist geen zin meer in) maar verder zijn ze heel okee. Nou moet ik ook wel zeggen dat ik vrij braaf ben.

Geweldig, punt, komma, uitroepteken . , !

Mijn vader is een schat, met m’n moeder kan ik het echt niet vinden.

Mijn ouders zijn super (:

mn vader is tof n m moeder ja die zie ik nooit

Over het algemeen kan ik het met allebei wel goed vinden, ik kan met mijn vader en met mijn moeder heel erg lachen. Alleen met mijn vader kan ik ook heel ruzie hebben, maar dat is omdat we zo erg op elkaar lijken. En dat botst dan wel eens haha.

Heeeeerlijk, heb ik ook. Nooit ruzie o.i.d. !

Ik hou van ze :heart: