ouders....

HELP, ik heb ontdekt dat mijn ouders op een of andere vage seks site zitten waar je op kunt afspreken enzo… Dit hebben ze ook al meerdere keren gedaan. Ik weet niet wat ik moet doen, want ik wil wel graag dat ze hiermee ophouden maar ik durf er niet over te beginnen… Wat moet ik doen want ik vind het een heel raar idee dat mn ouders zoiets doen…

niks doen. Je ouders zijn volwassenen die zulke keuzes gewoon zelf mogen maken.

Ik snap dat je het raar vind, maar het is toch echt hun keuze en ik betwijfel of jij daar iets aan zou kunnen doen.

hoii

Ik snap natuurlijk dat je het allemaal eng vindt en zo, maar je moet wel weten dat je ouders ook zin hebben om af en toe wat te doen, als dit kan leiden tot scheiden zal ik wel wat er van zeggen,
:kissing:

Niks doen is een optie. Je kunt ze ook gewoon vertellen dat je het ontdekt hebt en dat je het raar vind. Dat je graag wilt weten of het effect heeft op hun relatie met elkaar en of ze het de volgende keer willen verbergen. Verwijderen van geschiedenis etc. Dan hoef jij er niet meer over na te denken.

Mocht er namelijk wel iets gebeuren, dan kan het zijn dat je jezelf de schuld gaat geven dat je geen actie hebt ondernomen.

Dat je het raar vind; begrijpelijk. Ik zie liever ook niet voor me hoe mijn ouders met een ander stel seksafspraakjes hebben. Maar ze zijn volwassen, je kan dus simpelweg niets doen. Zij doen dit graag, zij willen dit, en daar heb jij weinig tot niks over te zeggen.

Logisch dat je het raar vindt. Niemand wil dat echt van zijn ouders weten.
Alleen seks is iets heel normaals en sommige mensen houden er gewoon andere principes op na.
De vader van mijn ex en de vriendin van zijn vader hebben ons ook een keer geld gegeven om een avondje naar de bios te gaan omdat er een ander stel langs kwam. Eerst had ik ook iets van ok raar, maar als zij dat graag willen… Waarom niet?

Blijkbaar heeft het verder geen invloed op hoeveel je ouders van elkaar houden. Dus je kan het er een keer met ze over hebben, maar er iets aan veranderen is niet aan jou.

Als dit mijn situatie zou zijn zou ik het subtiel laten weten dat ik het weet, gewoon omdat ik dat wel grappig vind. Bijv; als je iets moet doen en je dan zegt 'ja daag ik ga nog liever nog naar vage seks sites." Maar ik ook wel ouders die daarom kunnen lachen :stuck_out_tongue:

Ik zou dit absoluut niet doen. Dit zijn haar zaken helemaal niet, en daar hoort zij zich ook buiten te houden. Zeker of het wel of geen effect heeft op hun relatie. Waar bemoeit ze zich mee?

Ik zou hun laten doen, ik denk dat ze volwassen genoeg zijn om te beseffen wat ze doen… Ik begrijp dat je het moeilijk vind… Maar zelf zou ik er ook niet echt over durven te praten… Moeilijke situatie.

Tja het is vervelend als je het weet maar ouders zijn ook mensen. Dus je moet ze maar gewoon laten. :flushed:

Ik begrijp dat je het raar vindt maar ik zou inderdaad niks doen. Ik zou mijn ouders veel plezier wensen eerlijk gezegd als ik erachter zou komen haha.

Ik zou je ouders duidelijk maken dat ze dit soort dingen moeten verbergen. Dat ze het doen is natuurlijk eigen keus, maar het is niet de bedoeling dat het invloed gaat hebben of jou, lijkt me.