Ouders

Ik hoor mijn ouders wel eens sex hebben, (1x per week). Ik kan hierdoor slecht slapen, meestal slaap ik dan pas midden in de nacht. Ik vind het fijn dat ze nog zoveel van elkaar houden, maar ik vind het irritant en vies. Ik kan hier echt niet doorheen slapen, en meestal moet ik de volgende dag er ook week half 7 uit en dan ben ik echt heel erg moe. Ik wil dat ze het zachter gaan doen zodat ik het niet meer hoor, soms dan ga ik kuchen ofzo, maar dan doen ze er niks op uit. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze het zachter doen? Ik wil liever geen gesprek aangaan, maar als het echt moet, hoe moet ik dan beginnen?

Help? :sob::muscle:

Kloppen op de muur ofzo, of zelf veel lawaai maken zodat ze horen dat de muren niet echt geluidsdicht zijn.

Bij één van de twee, die je het meest vertrouwt, gewoon aangeven. Dat is het beste.

het eventjes laten vallen dat gisteren nogal luid was?
'goh, ‘k kon moeilijk slapen door al dat geluid gisterenavond!’

Gewoon de volgende ochtend zeggen van; Hoorde jullie ook al dat gekreun en gehijg vannacht? Ik heb gewoon er niet van kunnen slapen. Denk dat als ik het volgende keer nog is hoor ik toch maar op ontdekking ga waar het toch vandaan komt.
En dan ook het zeggen met zo’n lekker slaperig hoofd half gapend.

Geef anders de volgende dag zo’n opmerking van: Wat deden jullie vannacht mag wel wat zachter!

Kan hier ook je vraag stellen.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ouders-en-seks-307359.0.html

Persoonlijk zou ik de nacht zelf naar de slaapkamer lopen en kloppen/bonken op de deur of het niet wat zachter kan :’) maar dat is natuurlijk maar net wat je durft en wat je zelf wil.

Je zou inderdaad even een luchtige opmerking erover kunnen maken, of het 's ochtends bij het ontbijt of bij 't avondeten aankaarten van: ‘mam, pap, ik ben er heel blij mee dat jullie nog zo van elkaar houden, maar …’

ik zou expres geluid maken bv uit je kamer gaan om te gaan ‘‘plassen’’ zodat ze horen dat je wakker bent.

Ja idd, luidruchtig naar de wc gaan en per ongeluk de deur wat te hard dicht doen ofzo