ouders willen niet op vakantie, ik wel!

Wow hoeveel spellingsfouten kunnen er wel niet in een bericht staan :ninja:

Ik wordt hier eerlijk gezegd ook een beetje boos om,
mijn ouders hebben ook een winkel, soort van dan en die werken elke dag van 8 uur sochtends tot 10 uur savonds (behalve zondag)
wij gaan dit jaar dan wel op vakantie maar we kunnen nooit tussendoor weg zoals jij een dagje dit niet eens naar de efteling of met me mama naar de stad of whatever, maar ik ben al lang dankbaar
ik snap dat j het niet leuk vind maar je ouders kunnen waars een nieuwe tv kopen en jou geld geven en je zus omdat ze zo hard werken, vooral in deze tijd

als je graag wilt moet je dat gewoon rustig voorstellen aan je ouders en er over praten zonder te trippen want dan nemen ze je toch neit zo serieus, en dat doet ook zeer
zeg nooit dat je ouders je laten vallen om dit soort dingen

Misschien vertrouwen ze jullie personeel niet zo erg? Weet ik veel…
Ik zou iig een serieus gesprek met ze aangaan en dan niet gaan zeuren van ‘aaaaah’, maar de opties geven (kamp, met vriendinnen mee (en dan niet zo zielig doen dat je kamperen zo verschrikkelijk vindt), in herfstvakantie verder weg gaan, enz.) en dan ook niet meteen voor dit jaar proberen te regelen, maar voor volgend jaar!

met jou kan ik praten, ik snap wat je bedoelt,
ik heb het nu wel over vakantie, maar in de zomer kan ik net als jou niet met mn moeder gaan shoppen ofso.
ik zal wel gaan praten met mn ouders,
dankjewel

het personeel vertrouwen ze wel (althans dat denk ik) als papa even weg moet blijven hun ook gewoon achter, en toen wij naar een begrafenis moesten was het personeel ook de hele dag in de winkel ( het was toen in juni)
maar ik zal met mn ouders gaan praten ja

ze is 14…
ik weet niet hoor, maar toen mocht ik echt niet zonder ouders op vakantie.
en al helemaal niet naar het buitenland :expressionless:
Ik mocht dit jaar ook niet van mn vader, en ik ben 16…en ik vond het eigenlijk ook niet vreemd ofzo.

Ze bedoelt (volgens mij) dat je dan met een vriendin en haar ouders meegaat op vakantie. Niet alleen met vriendinnen ofzo :stuck_out_tongue:
Want dat lijkt me ook wel logisch dat je als je 14 bent niet alleen met vriendinnen zonder ouders op vakantie mag!

Ja, dat is ook wat ik bedoel.
Ik zei toch ook echt: met hun ouders ook mee?
Dat is dus niet alleen met vriendinnen o.O

ja, maar ik had het over die jongerenreizen.