Ouders willen mijn relatie niet 😭

Heeeee! :slightly_smiling_face:

Ik ben een meisje van 19 jaar en heb een probleem.
Misschien kunnen jullie mij helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik zit al sinds maart 2011 met een jongen. Ik heb met deze jongen 2,5 jaar echt verkering gehad ,
Het is 2 keer een paar dagen uitgeweest. Alleen hij heeft het leen paaar maanden geleden uitgemaakt. Ik was er kapot van. Alleen een paar wekwn geleden heeft hij me weer bericht dat hij mij supwr erg mist enzo. Ik hem ook. We hebben stiekem weer afgesproken twee weken geleden en het was weer zo leuk. Alleen mijn ouders willen niet dat ik ooit nog wat met hem begin, terwijl ik voel dat we bijelkaar horen. We willen elkaar zo graag terug alleen mijn ouders willen het absoluur niet.

Kan iemand mij helpen?? :frowning_face:
Ben echt wanhopig!!!

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw band met je ouders is, maar mijn ouders hebben weinig te vertellen over mijn relaties. Jammer dat ze het niet zien zitten, maar als het voor jou toch goed voelt?

Hmm. Je bent 19 jaar, dus wat mij betreft hebben jouw ouders niet echt inspraak in jouw liefdesleven meer… De reden dat ze het niet willen is omdat het dan misschien WEER uitgaat. Als het in twee en een half jaar al drie keer uit is geweest, waarvan 1x een paar maanden… is het dan wel zo verstandig om hiermee door te gaan? Als je hart steeds weer gebroken wordt? Dat is waarschijnlijk de reden dat je ouders het liever niet hebben.

Je zal zelf moeten beslissen of je weer met hem samen wil zijn.

Aangezien je 19 bent, hebben je ouders er niet over te zeggen. Maar bedenk je wel we even waarom je ouders het niet willen. Ze zijn wss bang dat hij je weer pijn gaat doen.

Jaaa ik snap wel wat jullie bedoelen. Maar ik heb erg aan mezelf gewerkt
En meek ook dat hij is veranderd in hoe hij doet en is. Ik durf het niet te vertellen

Je bent 19 dus ik vind dat je zelf wel mag beslissen of je met iemand gaat of niet, wel zal ik er goed over nadenken omdat hij het al wel paar keer heeft uitgemaakt, wil je dat je hart nog een keer gebroken word?

Daar kunnen wij je niet echt mee helpen :wink:

Je ouders willen waarschijnlijk gewoon het beste voor je. Je zegt dat jij bent veranderd en hij ook. Probeer dan aan je ouders uit te leggen hoe jullie precies zijn veranderd en waarom je precies verwacht dat het nu wel gaat werken.

Maarrrrrr… stel het gaat toch mis krijg je van je ouders wel een Big Fat I Told You So. Dus daar moet je ook op voorbereid zijn

Wat eigenlijk niet echt relevant is want jij verwacht dat het gaat werken :slightly_smiling_face:

Maar toch adviseer ik je om er gewoon mee te kappen want als het telkens uit gaat is daar waarschijnlijk een reden voor

Tja. Je bent 19, geen 13. Je kan je eigen keuzes maken dus die zullen je ouders maar moeten accepteren, al snap ik het wel dat het niet leuk is om je dochter al 3(!)x liefdesverdriet van dezelfde jongen te zien hebben.

Hopelijk maak je de goede beslissing nu, en zullen je ouders daardoor bijdraaien.

Waarom willen ze het niet?