ouders-vriendje

mijn ouders willen ook altijd dat ik het rustig aan doe met jongens als het net weer uit is :’)
je zou het er gewoon eens rustig met ze over moeten hebben… als ze van je houden accepteren ze dat wel

oh en trouwens… weet je zeker dat je wel weer met die r wil zijn nadat hij je de vorige keer zo lullig heeft laten zitten?

ja oke, maar ben bang voor de reactie! :wink:
jaa, ik wil hem echt terug!
en hij wilt mij ook echt…

Ik zou als ik jou was sowieso de raad van je ouders opvolgen en RUSTIG aan de slag gaan met die R, desnoods hou je het 2 á 3 weken helemaal voor je zelf dit voorkomt problemen.

Naar je ouders luisteren .

oke thanks! <3
maar ik wil hem zooo graag…

Als je hem zooo graag wilt, dan kan je toch ook een tijdje wachten ? Dan zie je meteen of hij jou dan ook nog zooo graag wilt .

tsja, das makkelijk gezegd…

haha als ik iemand zo heel graag wil, dan kan ik echt geen dag te lang wachten tot ik hem kan knuffelen/zoenen/toeeigenen hooor…

Ja oke . maar het is ook niet goed om van de ene relatie in de andere te duiken … en als je ouders het er al niet echt mee eens zijn helemaal niet . en als ze zegt makkelijker gezegd dan gedaan . moet ze ook geen advies etc. vragen dan is het toch al duidelijk ?

nu is het ook niet echt van de ene relatie naar de andere, volgens mij is het al weer een tijdje uit. (speelde zich in de zomervakantie af, toch?) en bovendien zijn het dus 2 jongens in (bijna) een jaar. das niet zo schokkend. Ik zou het er gewoon even rustig met je ouders over hebben ZODRA je écht wat met hem hebt. Zolang niets zeker is, hoef je hen ook nog niet met die informatie te belasten (wat zeg ik dat toch netjes).

daar heb je gelijk in