Ouders verbieden seks, tips voor weekendje weg?

Hoi meiden,

Ik en mn vriend willen graag een weekendje weg.
Ik heb een bon voor 2 overnachtingen maar mn ouders doen super moeilijk.
Ze zijn christelijk en vinden dat seks voor na t huwelijk is.
Ikzelf ben niet christelijk en vind dat ik zelf wel mag bepalen wat ik doe.
Ik ben 21 dus oud genoeg om mn eigen keuzes te maken maar mn ouders accepteren t niet.
ik wil bijv van de kerk weg en dat mag ook niet.
Nu wil ik dus stiekem 2 nachtjes naar t hotel maar ik weet niet hoe.
bij vriendinnen slaap ik bijna nooit en ik weet al dat mn ouders me gaan bellen om me te controleren.
Zo van geef me die vriendin eens aan de lijn enz.
Ik word er helemaal gek van en krijg een hekel aan dat geloof van ze want ze verbieden me seks te hebben en dwingen me om iets te geloven waar ik helemaal niet achter sta.
Ik wil gewoon 3 daagjes weg met mn vriend zonder gezeur van hun maar als ik het eerlijk vertel gaat dat me nooit lukken.
Als ik dan weg ga zitten ze me dingen over de hel te vertellen en me een schuldgevoel aan te praten en heb ik geen leuk weekendje meer.
De waarheid vertellen is dus geen optie.
Heeft iemand van jullie n idee?
Als ik zeg dat ik bij n vriendin ben gaan ze me bellen en uithoren dus dat is ook moeilijk.
Iemand een idee?

Vind t zelf eigelijk idioot dat t zo moet maarja t kan niet anders.

Ow dat is wel lastig ja. En de ouders van je vriend, die vinden het wel oké?

heee dit topic heb je ooit een keer eerder aangemaakt?

hoeveel topics heb je hier nou al over?

Haha klopt, maar ik heb nog geen oplossing dus vandaar.
De ouders van mn vriend scheelt t niks alleen mijn ouders doen moeilijk. We mogen bijv ook niet bij elkaar slpen alleen op n aparte kamer en bij hem mag ik helemaal niet slapen omdat ze t dan niet kunnen controleren.
snap er niks van want ze weten dat ik allang seks heb gehad en dat t geloof mij niet intereseert maar ze blijven moeilijk doen.
hoop daarom op n ultieme tip van jullie.
Wij een leuk weekend zonder gezeur en mn ouders die nergens van af weten.

En volgens mij in het drugstopic verteld dit persoon redelijk vaak over weekendjes hotel met d’r vriend etc…

Je bent dus wel eens een weekendje met je vriend weggeweest?

Doe het gewoon.

Klopt ik ben wel eens vaker weg geweest en dan merk ik gewoon dat ik een schuldgevoel aangepraat krijg.
dat ik weet dat ze het er niet mee eens zijn en dat ik toch gewoon ga en niet aan hun denk. Dat het goddeloos is enz enz.
Ik vind dat op een bepaalde leeftijd (zeker die van mij) heb je niks meer te zeggen over of je kind seks heeft of niet en als het niet thuis mag dan maar ergens anderd want dat het gebeurd dat weten ze ook wel.
Ik hoop dat iemand hier een goed smoesje heeft zodat mn ouders er niet van hoeven te weten.
Dan zijn hun blij en ik blij.
Word hier gewoon gefrustreerd van dan ze mn leven zo willen bepalen en ik vraag hier alleen om een smoes dus aub geen reacties van hoeveel topics open je nog want ik heb dus nog steeds geen antwoord dus vandaar dit topic.

Kan je niet op kamers of bij je vriend even logeren of zoiets?

Thanks voor je reactie leau maar dat gaat helaas niet.
Ik mag niet bij mn vriend slapen en op kamers is niet nodig aangezien in maar n half uurtje met de trein ga.
En uit huis kan ook niet omdat ik nog op school zit en geen vaste baan heb.
Ook samenwonen kan niet omdat we net n maandje hebben dus dat wil ik nog niet.

Dat is wel lastig. Uiteindelijk ben je wel 21, dus kunnen ze het écht verbieden of alleen afraden? Ik snap wel dat dit vrij kut kan zijn.

Ik weet niet of dit een goed idee is, maar misschien moet je gewoon duidelijk maken dat jij niet zo veel belang hecht aan geloof (of helemaal niet gelovig bent)?

Het is inderdaad heel frustrerend.
Het gaat niet alleen om de seks maar ook gewoon het samen slapen en wakker worden.
Gezellig ontbijten en niet elke avond bijna n uur terug rijden.
Het zou zoveel makkelijker zijn maar mn ouders blijven het verbieden dus zijn we aangewezen op hotels maar ze verpesten n door me een schuldgevoel te geven.
Liegen is ook niet alles maar beter dan dit.
Als ze van niks af weten heb ik ook geen gezeur.
Wat zeggen jullie als je bij je vriend gaat slapwn en het mag niet van je ouders?

Als ik zo lees ben je oud en wijs genoeg, ik zou aar je ouders gaan en zeggen dat je gewoon volwassen bent en bapaalde dingen zelf wel kan bepalen wat je doet met je leven.

dit gaat wss een ruzie of dikke discussie worden tussen jouw en je ouders maar ik denk dat als je niks doet dat je dan op je 30e nog steeds niet samen mag slapen en met je vriend weg mag dus ik zou er voor kiezen om is echt goed met je ouders te praten, en ze te vertellen dat je geen 13 meer bent en heel goed je eigen keuzes kan maken.

Zeg dat je geen seks hebt? Of zeg dat je het toch al hebt gehad dus nu ga je naar de hel YOLO

Maar dan kunnen ze toch niets meer zeggen als ze weten dat je het al hebt gedaan?

Je kunt toch gewoon seks hebben op zijn kamer, als zijn ouders het allemaal oke vinden? Snap het probleem niet helemaal…

Ik vind het echt eigenlijk erg voor je,
Kijk mijn moeder is ook gelovig en ik ook, maar ik kan je een ding zeker zeggen als christenen mogen ze jou niet pushen om in god te geloven,ik Zeg altijd :

beter een eerlijke hoer dan een achterbakse gelovige (ik bedoel niet dat jij een hoer bent als jij dat zou denke)
Maar je moet je ouders proberen tevertelen dat het een andere tijd is nu.
Dit gaat misschien raar klinken maar praat is met de prister van de kerk waar je ouders naar toe gaan.
De pristers die ik ken zeggen altijd “we leven nu in een andere tijd wij moeten ons aanpassen” .
Maar toch ik denk dat het ook af hangt van ouder tot ouder,
Mijn gelovige moeder zij onlangs nog dat ze vind dat seks niet na het huwelijk moet gebeuren ,maar uit liefde!

Dus meid ik hoop dat je er uitkomt xoxo

Wonderlana dankjewel voor je antwoord meis!
Ik heb al zoveel gesprekken gehad maar t heeft geen enkele zin.
Ze vinden dat ze hebben ons gedoopt dus we moeten nr de kerk enz.
En seks of andere dingen waar ze tegen zijn gebeurd niet in ons huis zeggen ze dan.
Het is een andere tijd maar ze lijken t niet te snappen en praten lost t niet op want dat heb ik al zovaak gedaan.
Ik ben altijd eerlijk geweest erover maar dan heb ik dat weekend een schuldgevoel wat eigelijk niet nodig is.
Daarom hoopte ik dat iemand me een tip kon geven of een goede smoes weet want ik heb hier geen zin meer in.
Ben al vanaf me 16e aan het pratwn met ze erover maar t helpt helaas geen zak.

Ben je al wel eens eerder met iemand naar bed geweest? Als dat zo is, dan is er toch niets meer wat je ouders kunnen doen?
Ik snap dat dit moeilijk is, maar je bent 21 en da’s oud genoeg om zonder je oudetrs te leven. Ik heb helaas niet echt tips meer over, aangezien praten niet helpt…