OUders T_T

Ik heb een gewone vriend , hij zal never nooit mijn vriendje worden , maar gwn mijn beste vriend. Ik wil als vrienden bij hem slapen, mag niet van mijn ouders, toen ze op vakantie waren was hij er mocht van the other guys die er waren. het mag niet omdat het niet van deze tijd is -.- dus vanavond ga ik bij hem slapen, alleen alibi is mijn vriendin ik slaap bij haar , maar me vriendin is nu boos, omdat ik dat heb gedaan en nu zegt ze boos ga maar, en nu voel ik me wel kut, maar ik wil hem ook niet cancelen want we gaan gewoon harstikke veel lol hebben enzo, maarja hij zal het denk ook niet leuk vinden als ik het cancel, ik ook niet, vriendin wel, dus wie kiezen? die vriend of me vriendin,

Thnx voor reading <3

Wow, lastige situatie! Het spijt me, ik weet hier even geen oplossing op… succes en sterkte verder! :sob::muscle:

Thnxx <3

misschien had je het beter eerst met je vriendin kunnen bespreken dat je haar mocht gebruiken als alibi! :wink: je moet doen waarvan je denkt dat goed is, je kan het cancelen, met je vriendin praten erover, met je vriend praten erover en met je ouders erover dat het wel iets van deze tijd is en dat je weet wat je doet en dat er echt niets gebeurt en dat je in een andere kamer slaapt, is meestal wel iets dat ouders gerust stelt;) Succes ermee!

Je moet denk ik een compromis maken, want dan heb je voor alledrie het beste. Alleen zou ik écht niet weten hoe je dat moet doen.

Vraag anders of zij daar ook komt slapen?

^^Hahahah, faaal! Ik sprak mezelf tegen.

Wtf is dat voor vriendin xD? Daarom zijn jullie tog vriendinnen. Stel zij mag niet bij haar vriendje slapen en ze zegt tegen haar ouders van; ik slaap bij haar, dan vind jij dat toch ook niet erg?
Raar?! Ik zou gewoon bij die jongen gaan slapen xD.

ik zou het er met je vriendin over hebben en de situatie gewoon uitleggen.
dit is wel moeilijk zeg…

Haha, @fairlover dat dacht ik ook , ik had ook gezegt tuurlijk is goed.
maar toen zei ze als je dit doet dan praat ik neit meer tegen je ik wtf?
maarja en me ouders doen daar gewoon kut over niks aan te doen.
En die compromis gaan een beetje moeilijk >< en Haha

ik ga wel daar slapen , dat heb ik nou eenmaal afgesproken,
Ik ga niet tegen haar liegen dat ik niet ben gegaan strak maak ik het erger, dus ik zeg het haar gewoon eerlijk en als ik niet betrapt word, waar zei over zeikte, wat sowieso neit gaat gebeuren ik kom terug als me ouders nog slapen >< (zijn uitslapers) en tjaa dan ga ik het eerlijk zeggen en ja… hopen dat ze bijdraaid,
en allemaal bedankt voor reacties helpen wel (L)

Hm, dus het is geen echte vriendin als ze het liever niet heeft dat jij zegt dat je bij haar slaapt, terwijl je dan bij de jongen slaapt? Erg raar.
Ik vind dat je het op z’n minst wel even met haar had moeten overleggen.

mm ik snap je vriendin wel…
een vriendin van mij gebruikte mij vaak ook als alibi zonder dat ik het wist… of soms belde om te zeggen dat ik moest meespelen…
je had het beter van te voren even kunnen overleggen.

Ja, dat was stom… ik heb het dus nu ongeveer 4 uur geleden gezegt,
volgende keer ga ik dat wel doen.
als er een volgende keer komt…

Hmm, beetje vaag vind ik het eerlijk gezegd van die vriendin, tuurlijk je had het moeten zeggen maar om nu boos te worden… Misschien moet ze ongesteld worden;p, ik kan op dit moment ook heel weinig hebben xd

Een normale vriendin. Het had op zijn minst wel even besproken mogen worden voordat jij als excuus tegen je ouders wordt gebruikt.

Ik snap niet waarom het zo belangrijk is om bij die vriend te slapen, is dat je die ruzie met je ouders en vriendin wel waard?

Dus zowel jij als FairLover vinden dat een vriendin er sowieso altijd mee akkoord moet gaan als je haar gebruikt? Want dat is eigenlijk wat je deed. Dan heb je toch veel verwachtingen van je vrienden hoor, precies alsof zij van een brug zouden moeten springen als jij dat ook doet (maar ja, waarom zou je nou van een brug springen zeker).
Soit. Probeer het met haar uit te praten. En laat dit dan een les zijn voor in 't vervolg.

Is jouw zinsopbouw lastig of ben ik nou zo moe van vannacht? Het was namelijk echt lastig om te lezen. o,o

Maarehm. ja ik snap dat die vriendin boos is. Je had beter eerst kunnen overleggen. Ik zou niet bij die vriend gaan slapen maar die avond naar je vriendin gaan en zeggen dat het je spijt en dat je had moeten overleggen met haar, en daarna een gezellige avond ervan maken. (: Dat slapen kan toch nog wel een andere keer?

Ik begrijp je vriendin en ik begrijp je ouders. Toen ik veertien was ging ik ook niet bij jongens slapen. Net zoals ik toen ook niet uitging etc.

Dat dacht ik ook ;p