Ouders stellen alles uit.

Hoi iedereen !

Ik zit met een probleem … Namelijk mijn ouders die alles uitstellen !
6 maanden geleden zijn we verhuist en de kamers moesten nog geschilderd
worden. Die van mijn broers hebben ze meteen gedaan , maar de mijne nog altijd niet ! Ze stellen alles uit en dat ben ik beu …

Weet er iemand wat ik hier aan kan doen ?
Of heeft er iemand hetzelfde probleem ?

Groetjes.

Misschien zelf het initiatief nemen? Denk niet dat jij je ouders nu nog kan veranderen. :stuck_out_tongue:

Neem je moeder of je vader (ligt eraan wie het makkelijkst is) mee naar een winkel waar ze verf verkopen. Zeg dat het nu echt tijd wordt. Vervolgens heb je de verf is huis, gelijk vragen wanneer ze gaan beginnen. En als het te vaag is, zeur je gewoon door.

Tja … De verf hebben we zelfs al en mijn kamer zelf schilderen mag ik niet :grinning:

Mijn ouders zijn precies hetzelfde. Ik zou vragen wanneer ze tijd hebben en dat jullie dan ook een afspraak maken wanneer jullie het gaan doen.

Wat chocolaatjee zegt, schrijf het desnoods in de agenda. Werkt het dan nog niet, begin dan gewoon zelf!

Dan zeg je; Hé, ik weet niet of jullie het niet zonde vinden dat die verf daar maar staat en staat, maar ik wil die verf echt graag op de muur zien. ;p

Waarom zou je het zelf niet mogen verven? Zo moeilijk is dat niet, krantje er onder en rollen maar.

Wijs ze er gewoon op. Vraag ze gewoon wanneer jullie jou kamer gaan verven.
Misschien lullig dat ze jou kamer uitstellen, maar misschien zijn zij ook wel ontzettend druk en hebben ze wel (even) wat beters te doen.

Zeg anders tegen ze: ‘Die verf zal er veel beter op mijn muren uit zien dan in die pot.’

Ik ken het, ben 2 jaar terug verhuisd en mn vader had allerlei beloftes gedaan en nu weigert ie t gwn :l

Maar Pemmy toch :grinning:
Haha, ik zal zaterdag eens met je ouders gaan praten :grinning:
Loveyou xxx

Maar het is toch waar hé …
Ik word er zot van :d

gewoon zelf doen, als ze er wat van zeggen, zeg je gewoon: ja julie doen het toch niet? >_<

Jaa, idd :slightly_smiling_face:

Gewoon zelf doen en kijken wat ze ervan zeggen.
Je het daar toch een goeie reden voor.

Schrijf het op de kalender, in je ouders agenda, en nog meer. En als ze het dan no niet doen, doe het gewoon zelf. En als ze boos worden, zeg dan iets als: ‘Ik doe hetgene wat jullie een halfjaar de tijd voor hebben gehad!’

dan zeg je gewoon, wanneer doen jullie mijn kamer anders doe ik hem zelf wel als jullie gene tijd hebben.

Kan je geen deadline met ze afspreken?
Bijvoorbeeld: ik wil mijn kamer geverfd hebben VOOR mijn verjaardag?