Ouders seks horen hebben

Ik hoor mijn ouders vaak seks hebben…thuis word er Niet over seks gepraat…
ik word gewoon in het weekend vroeg wakker uit mezelf omdat ik bang ben om het te horen denk ik…
ik denk ook van kunnen jullie niet rekening met mij houden want ze weten soms gewoon dat ik nog wakker ben… ze doen het ook 's ochtends vroeg of vrijdagnacht kwam ik laat thuis rond half 2 en toen gingen ze het nog doen…

Ik wil graag weten of nog meer mensen hier last van hebben…of wat ik er aan kan doen!
x

Accepteer het.

Wees blij. Je ouders houden blijkbaar van elkaar en vinden elkaar aantrekkelijk. Ik snap dat het voor jou best vervelend is om te horen, maar je kunt er niet echt heel veel tegen doen ben ik bang. Als je er echt heel veel last van hebt, kun je een keer een subtiele opmerking maken dat de muren nogal dun zijn en dat je 's nachts wel eens wakker wordt van ‘lawaai’.

Jup, ik hoor dit ook best vaak. Nee, het is geen fijn idee, I know, maar ik heb het geacepteerd.

Ik heb het nog nooit gehoord en me ouders respecteren mij en me zusje en doen het alleen wanneer wij weg zijn. :’)

Ik vind het altijd zo gek dat mensen seks gelijk associëren met ‘nog van elkaar houden’ :’) Dat is vaak wel zo, maar dat is niet perse altijd.

Wat ik ervan vind: vreselijk asociaal en onrespectvol naar je kinderen toe. Niet het feit dat ze seks hebben, maar wel dat ze hoorbaar of zichtbaar seks hebben als de kinderen thuis zijn. En dat moet een voorbeeld voor hun kinderen zijn?

Wat ik zou doen: Pap, mam, hartstikke fijn dat jullie zo vaak vrijen, maar kunnen jullie dat misschien ook discreet houden? Ik hoef namelijk niet elke kreun mee te krijgen. Net zoals ik fatsoen opbreng om niet hoor- of zichtbaar seks te hebben als jullie thuis zijn, verwacht ik dat ook van jullie. Jullie horen een voorbeeld te geven, doe dat dan ook alsjeblieft.

Dit ja, andersom zouden ze het ook niet fijn vinden dus dan kunnen ze daar wel rekening mee houden.

Leg je telefoon naast je neer met oordopjes en wanneer je ze hoort ga je gewoon even een tijdje muziek luisteren. Heb ik ook gedaan

ik vind wel dat jij veel topics in dit subforum plaatst als je nog maar drie berichten hebt. dit is alleen een constatering hoor.

OT: ik heb het nog nooit gehoord.

Pff, dat lijkt mij heel vervelend. Ik heb het gelukkig nog nooit gehoord, ik zou het toch niet fijn vinden.

Ik zou het ook tegen je ouders vertellen dat jij het gewoon kan horen als zij het doen. En of ze daar rekening met willen houden.

Ik vind het niet vanzelfsprekend om het gewoon te accepteren. Het is misschien nogal ongemakkelijk, maar ik zou toch dmv een hint (inderdaad bijvoorbeeld in de richting van ‘de muren zijn dun’ o.i.d.) duidelijk maken dat je er niet echt op zit te wachten, en als dat niet werkt gewoon tegen ze zeggen dat het wel wat zachter kan.

Zal ik je topic titel ff veranderen:
Ouders horen seks te hebben.

Ik heb mijn ouders nog nooit gehoord, maar ik zou het serieus geen probleem vinden. Mijn ouders doen nooit moeilijk over seks, en ik weet dat ze het nog doen, maar ze doen het blijkbaar zachtjes. En ze slapen op zolder, en dat is de enige niet-gehorige plek in het huis. x3
Seks is een heel bespreekbaar onderwerp bij ons thuis. Ik probeer me altijd heel erg in te houden maar de eerste verdieping hier is ontzettend gehorig.

Maar als je er echt mee zit en het vervelend zit, zeg het dan. Als je het echt onprettig vind, moeten ze er rekening mee houden, vind ik.

Misschien hebben die ouders het niet door? Maar ik zou inderdaad het zelfde doen… of als je het echt niet in hun gezicht durft te zeggen een briefje naar ze schrijven.

Tja, misschien niet het leukste wat je kan horen, maar ze doen het in ieder geval nog en ze willen elkaar blijkbaar nog. Daar zou ik maar blij mee zijn.
Ik snap nooit wat het probleem is. Het is niet vies en ik snap gewoon niet waarom mensen het niet willen weten. Natuurlijk is meegenieten wat teveel gevraagd en dat hoef ik zelf ook niet, maar nouja, laat ze lekker x)
Bons desnoods als hint een keer op de muur en dan houden ze het de volgende keer vast wat rustiger.

Ja precies wat Bubbleta zegt.

Mijn ouders zijn inmiddels gescheiden. Ik heb m’n ouders het nooit horen doen, geen idee of ze het nog vaak deden na mij en me zus? Maar ik heb dat gelukkig nooit mee gemaakt en ik kan me best voorstellen hoe vervelend dat is. Ik zou het subtiel zeggen, het zijn je ouders en ze zullen er vast als volwassenen op reageren.

Gewoon met oordoppen in slapen of laten merken dat je wakker bent.

nogal off topic:

wanneer gaan mensen eindelijk eens begrijpen dat “onrespectvol” GEEN woord is.

:flushed:

Heb ik ook eens gehad, ik vond het verschrikkelijk. Hartstikke mooi dat ze nog van elkaar houden, maar andersom zouden ze het ook niet prettig vinden.