Ouders scheiden?

Volgens mij gaan me ouders scheiden :’(. Me moeder is net weggegaan… En me vader zegt dat we er rekening mee moeten houden dat ze niet meer terugkomt. Bedoelt tie daarmee dat ze gaan scheiden?? Ennee voor de kinderen waarvan de ouders ook zijn gescheiden, hoe ging dat bij jullie op het begin… was jullie moeder ook opeens weg ofzo?

mijn ouders zijn ook gescheiden… ze hadden al ruzie vanaf… nou jaa altijd eigelijk… soms hadden ze een hevigere ruzie dan normaal, en dan ging mn vader weg… na een paar dagen kwam hij weer terug , en dat gebeurde dus best wel vaak… 3 jaar geleden ofsoo zei mn moeder dat ze wilde scheiden… ik had het natuurlijk af verwacht us het kwam niet hard aan ofsoo… het is best wel moeilijk, maar het valt best mee.

veel succes! ik hoop dat het goed komt:)
kus

Nou dat is juist het vreemde, ik heb ze nog nooit ruzie zien maken =O. Ze waren altijd heel blij enzo.

Aah 'kútte voor je :frowning_face:. Sterkte!

mijn ouders zijn sinds vorige maand officieel gescheiden…
Mijn ouders hadden altijd al ruzie ( vooral omdat m’n pa nogal een stevige drinker is ), mijn moeder was, volgens mij, 3 dagen na aankondiging weg… nu woon ik om en om bij mijn ouders, hoewel ik eigenlijk bij geen 1 van beide wil wonen, aangezien ik vreselijke ruzie met ze heb. Maargoed, ik hoop dat het bij jou wat beter gaat :wink:
Succes meid:)

als ze nooit ruzie maken zou ik me niet zorgen maken hoor! tenzij er iemand vreemd ging ofsoo maar ik neem aan van niet :stuck_out_tongue: … maar ze houden natuurlijk wel gewoon van elkaar, en dan komt het wel weer goed:) ! Ouders kunnen altijd op een moment heel boos zijn, maar na een tijdje vegeten ze het gewoon

ze komt vast wel weer terug :slightly_smiling_face:

Sterkte ermee !

mijn ouders waren 15 jaar samen tot mijn moeder er niet meer tegen kon en is vreemdgegaan :confused: dat doe je toch niet? dan ga je toch gewoon scheiden of zo? maar ja het is zo mijn vader was erachter gekomen en was super kwaad en verdrietig ik had hem nog nooit zien huilen. midden in de nacht werden ik en mijn zus wakker van al het lawaai mijn vader wilde mijn moeder eruit gooien het was zo zielig! echt toen is mijn moeder er letterlijk uitgegooid maar ze had gelukkig geen pijn mijn vader had er best wel moeite mee maar nu heeft er al een paar jaar vrede mee, mijn moeder is door dezelfde vent waarmee ze is vreemdgegaan in elkaar geslagen in haar slaap! het was echt verschrikkelijk om haar in die staat te zien! het ergste is nog dat ze in die staat! midden in de nacht over straat liep strompelend naar het ziekenhuis en er was niemand die haar heeft geholpen! ik vind het verschrikkelijk! naar een tijd zag ze er gelukkig weer normaal uit mijn vader heeft haar zelfs nog opgevangen en geholpen! ik ben blijer dat ze zijn gescheiden dan toen nog bij elkaar want die ruzies waren gewoon niet meer om uit te houden! nu hebben ze regelmatig nog contact voornamelijk door ons mijn vader is verhuisd maar door problemen is hij het kwijt geraakt en is twee jaar zwerver geweest! mijn moeder heeft geprobeerd hem op te vangen maar hij was nogal ‘moeilijk’ en dat werkte gewoon niet gelukkig heeft hij nu weer een huisje en is alles weer in orde! =)

ik vind ht echt erg voor je! gelukkig is alles weer goed gekomen! je hebt wel veel meegemaakt zoo te zien! het heeft dan (denk ik) wel je persoonlijkheid gevormt en je wordt er sterker door , gelukkig maar

Kijk soms lijkt het alsof als goed en oke is maar misschien weet je niet wat er afspeelt. En het komt waarschijnlijk aan als een shock want als je ouders ruzie hebben, wil je dat het ophoudt. En dan is het misschien beter dat je ouders uit elkaar gaan. Zelf heb ik hier geen ervaring mee. Misschien moet je met je moeder of vader praten, hopelijk kunnen zij meer informatie geven, ik weet het niet, sorry. Ik vind het zo erg voor je! Sterkte

Ik heb nu vanmiddag gehoord dat ze gaan scheiden… Mijn moeder is verleifd op een andere man… Een oud collega… Ze had wel goed contact met hem enzo… maar dat dit zou gebeuren had ik nooit gedacht ik had het eigenlijk een beetje verdrongen… Het mocht niet van mezelf maar uiteindleijk is het tog zo… ze gaan eind maart scheiden…

Maarre betekend dit niet: 2 keer verjaardag, 2 keer sinterklaas/kerst(of beide) en desnoods een een nieuwe echtgenoot voor je pa/ma die je zo veel mogelijk kan uitbuiten omdat ze je vertrouwen willen winnen?

(ja ik ben harteloos, maar ik vond het geweldig dat ik geld van mijn moeders vriend kon vragen toen ie het nog had-ps. mijn pa leeft niet meer dus het is net wat anders)

Bij mij ging het ook zo…Ze maakten àltijd ruzie en m’n mama was bijna altijd weg.Toen is m’n mama uiteindelijk alleen gaan wonen. Ze zijn nu 2 jaar gescheiden & het went heus wel. Kheb nu 2 keileuke kamers enzo. Je moet gewoon alles van de goede kant proberen te bekijken ,bv. dat je ouders misschien gelukkiger zouden zijn àls ze uit elkaar gaan.
Maar toch hoop ik voor jou dat ze niet scheiden ! Xx

Omg PPPPRINCESJE wat een verhaal :frowning_face: Echt erg! Heel veel sterkte <3

En voor de rest ook heel veel sterkte zeg <3333

Dat vond ik het verschrikkelijkste geluid dat ik ooit gehoord heb.