ouders overtuigen (stretch)

hallo iedereen, ik zou graag een stretch hebben maar mijn ouders zijn daar helemaal tegen, ik mag niet eens een 2de oorbelgaatje :confused:
ik heb al voorgesteld dat ik bij elke goede test voor frans een mm verder mag maar dan hebben ze liever dat ik helemaal niet naar school ga dan dat ik ‘mijn lichaam verpest’
heeft er iemand een paar argumenten die ik kan gebruiken?
ik wil sowieso maar 6mm

Zeg dat het je gaat helpen met je zelf uit te drukken, en dus ook je sociale vaardigheden zullen verbeteren. :grinning:

Edit: En zeg ook zeker dat het nog tot een bepaalde grootte kan dichtgroeien!

Ik vind eigelijk dat ze gelijk hebben, als je dat ooit beu bent zit je daar met zo’n gat in je oor :’) Maar als je t echt wil, wacht gewoon een paar jaar, dan hebben ze niets meer te zeggen xD

Echt pro-argumenten voor een groot gat in je oor kan ik toch niet bedenken :’)

^het groeit dicht tot 8mm

Dat hangt ook af van je eigen oor.
Ieder oor is anders, en sommige oren groeien makkelijker dicht dan de andere

ik wist niet wat het was heb ik op google gekeken en ik ben het helmaal met je ouders eens

ik zelf vind het niks maar daar gaat het nu niet om haha :p,
laat hun mee gaan naar zo een winkel waar ze het doen en vraag informatie fso?
ik heb echt gen idee haha ;$

Eeeeeeeehm.
Ik zou inderdaad wachten, je ouders hebben gelijk!
Sinds je best jong bent (ze is 10) en dus snel van gedachten kunt veranderen.

het gaat er niet om wat anderen er van vinden, ik vind het heel mooi :grin:
en ik ben niet van plan om het er ooit uit de doen eigelijk, ik ben nu bijna 16 en wil nu tot 6mm gaan maar als ik uit huis ben zeker 16mm ofzo :’)

is het eigelijk schadelijk voor je oor? want er zitten zenuwen in je oor die je hele lichaam laten functioneren maar wat gebeurt er daar mee zegmaar?

^ ongeveer wel inderdaad. Je hoeft er niet voor altijd aan vast te zitten.
Daarbij tsja, misschien je ouders’ regels respecteren zolang je geen 18 bent/thuis woont D:

ik ben over een paar maanden 16 :’)

Dat vind ik echt lelijk. Maar ik weet niet, hoe je je ouders hiervan zou moeten overtuigen.

Oh, op je profiel staat 10. :confused:

geen zin om juiste leeftijd en naam en dat soort gedoe in te voeren :’)

hah ja, ik ben nu al stiekem wat aan het stretchen, ik heb zegmaar 2 oorbellen in 1gaatje geramd en het doet niet eens pijn :’) die laat ik maar zo wel ff zitten totdat ik morgen om een stretch ben geweest, is het 1,2 dat ik moet kopen nu?

oh yaay ik heb mijn moeder overtuigd en ik mag nu een hééééél klein beetje stretchen maar dan kan ik daarna gewoon altijd met beetjes groter gaan, denk niet dat ze het zal merken

ze zal het echt wel merken als je dadelijk ineens neit 2 mm maar 6 of 8 mm hebt, ookal ga je met kleine beetjes.
ik vind het mooi tot de 4 mm. groter vind ik niet mooi (: maar dat is mijn mening maar.
je moet wel uitkijken met werk, het word idd niet erg geaccepteerd in de maatschappij.