ouders overtuigen - Pukkelpop

Heeeej meiden!
In augustus is het weer Pukkelpop in België.(= festival van 3 dagen) Ik wil er heeeel graag naartoe met vrienden van mij, maar het is nog niet zeker dat ik mag!
Mijn moeder heeft er niet echt een probleem mee, ze gaat zich wel zorgen maken enzo, maar van haar mag het.
Nu moet ik enkel mijn vader nog zien te overtuigen! Ik ga met 1 echt goede vriendin, die ze ook wel kennen en waar ik veel mee afspreek, dus die vertrouwen ze wel, maar voor de rest gaan er geen meisjes mee die ik ken, en daar hebben ze vooral problemen mee… Er zijn er 2 die ik al een keer gezien heb en ik heb dan ook tegen mijn ouders gezegd dat ik ze heel goed ken :grin: Maar toch vinden ze 4 meisjes wat weinig…
Ik heb sowiso wel iets meer jongensvrienden dan meisjesvrienden, maar dat snappen ze volgens mij niet zo…

Dus, hoe kan ik mijn ouders overhalen? Ik kan wel zeggen dat er ng meerdere meisjes meegaan, maar dan gaan ze willen weten wie enzo, dus ik kan het moeilijk verzinnen, toch?

Alvast bedankt, ik hoop dat het niet te lang is om te willen lezen (:

Ik ben al naar pukkelpop geweest en het is daar echt vet veilig hoor. Vooral als je met een groepje bent. Maar hoe oud ben je?

Hahahahahah pukkelpop

Jup, de eerste keer dat ik die naam hoorde heb ik ook wat afgelachen. Maar de affiche dit jaar is beter dan die van Werchter.

hahahahahahahhahah pukkelpop

Nou aan ‘hahahaa pukkelpop’-reacties heb je niet zoveel, maargoed.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe je je ouders kan overtuigen. Gewoon een goed gesprek erover hebben i guess?

Ja dat zei mn moeder ook, vanavond ga ik proberen er voorzichtig een keer over te praten :grin:
Ik ben trouwens 16, tegen dan ben al 17, dus wel een mooie leeftijd om te mogen gaan he? (:

Ja, 17 vind ik oud genoeg om te beslissen.
Zeg dat je bij de groep bent, het heel veilig is,
je je vrienden nog hebt,…

Succes!

Ja dat is zeker een mooie leeftijd om te gaan!

Zeg dat je ze elke dag op de hoogte zal houden via sms wat je gedaan hebt enz… En dat de andere ouders jullie vertrouwen, en dat je echt heel graag wilt gaan.

Zulke dingen zouden bij mij helpen (: Ik wilde dit jaar naar Werchter maar daar stond mn moeder ook totaal niet achter… mijn vader vond het dan wel weer oké. Maar nu ga ik sowieso niet omdat het uitverkocht is :stuck_out_tongue:

Ja dat kan ik wel doen, van dat smsen :grin: dankjewel!
En volgens mij kan je nog wel aan tickets komen hoor, voor werchter (: je zal dan wel zo ongeveer het dubbele moeten betalen, als je dat ervoor over hebt :grin: een vriendin van mij had zich aangemeld voor de wachtlijst, en ze heeft dus nog een combiticket! Maar daar is het nu denk ik ook al te laat voor…

17?! ik mocht daar heen toen ik 14 was …
maargoed, iedereen verschilt dan nog.
geen ideeee hoe je je ouders kunt overhalen. upje voor jou dus

ik mag gaaaaaan ! :grin:

YEAHHHH! Have fun girl =D

Ahh ik wilde ook -.- Maar nee, groot festival verbod.
Goddamnit.
Veel plezier : D

Haha, ik weet niet hoe het kan, maar ik las echt de hele tijd pukkelkop.
Pas toen ik het goed las drong het tot me door dat het geen pukkelkop was maar pukkelpop. ;$

wat hou dat in dan? :blush:

hahah dankje weeel :grinning:
en het is dus echt wel pukkelPOP hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dat is een festival in België (: