Ouders overtuigen --> Keyboard

[b][fgcolor=#3B00B3]Hee!!!

Ik wil heel graag een keyboard, maar mijn ouders snappen niet waarom ik zo graag een keyboard wil.
Ik vind het gewoon fijn en leuk om muziek te maken en door muzieklessen op school weet ik dat de keyboard heel erg goed bij mij past.
Maar nu zoek ik dus punten waarmee ik mijn ouders kan overtuigen dat een keyboard leuk is en dat ik er ook echt vaak op ga spelen.

Ik heb al beloofd om voor te tentamenweek/toetsweek alleen maar voldoendes te halen (dat ga ik in ieder geval proberen), maar ze zijn niet overtuigd <_<

Weten jullie nog goede tips/punten?[/fgcolor][/b]

Misschien moeten ze eerst zien, dan geloven. Dus stel voor dat als je al je vakken de komende toetsweek haalt, dat je dan een keyboard mag. En stel samen regels op (tot hoelaat je er op mag spelen, waar ie staat etc.) En verder heb je boven aan al aangegeven waarom je 'm wil, dat kan je ook tegen je ouders zeggen.

Ik neem aan dat je hebt verteld dat je voldoendes gaat halen ;p.
En het is toch goed als je een hobby hebt, zoals keyboard spelen?

hahah ja, foutje :blush:

Bedankt! Hier heb ik al veel aan!

Wat hebben ze liever, dat je je in coma zuipt als je uitgaat of dat je een leuke hobby hebt?

Je ouders snappen niet dat je graag een keyboard wilt, maar mag je er ook daadwerkelijk niet éen?
Moet je je keyboard zelf betalen of krijg je hem?

koop gewoon zelf een keyboard

in een keyboard kan een koptelefoon, dus ze hebben er een elk geval geen last van.

En bovendien, muziek maken is toch beter dan computeren?