ouders overhalen

Dit zetten de leraren toch op magister, en dan komen je ouders er toch achter?

Ze vraagt om een oplossing, niet om te horen dat ze dat makkelijk gaat redden.

Vriendin laten bellen is lijkt mij het handigst! of aan je ouders vragen, denk je zelf dat ze moeilijk gaan doen?

bij ons moet je dan van die vieze leenkleren aan

ja bij mij ook, dus dat lijkt me nou niet echt de oplossing

Of je zegt dat je je niet lekker voelt en gaat aan de kant zitten. Dan hoef je niet te douchen na gym/.

Bij ons moest je dan gewoon in de kleren die je aanhad meegymen :frowning_face: (behalve als we van die gare dingen gingen doen die je echt niet met een spijkerbroek aan kunt doen of zo) :stuck_out_tongue:

Wij weten niet hoe jouw schoolsysteem werkt dus wat je wel en niet kan doen met bellen/briefjes noem maar op. Dus wij kunnen je 3 opties geven.
1: Je vraagt aan je ouders of het mag.
2: Je liegt tegen je ouders en blijft thuis.
3. Je gaat gewoon en schiet iets sneller op dan normaal.

Meld je gewoon ziek,
maar wat heb je met je huid?

wat er met mijn huid is: het is VERSCHRIKKELIJK droog en het lijkt of ik 24/7 kippenvel heb, het gaat steeds beter, maar dan moet ik de behandeling goed doorzetten

ik schreef altijd nep briefjes idd… of mn moeder schreef die gewoon :stuck_out_tongue: maar in dit geval om naar een feestje te gaan zou ze het niet doen.
ehm ik zou zeggen dat ik ongesteld was ofzo tegenmn ouders :’)

ik ben druk bezig met mijn moeder te imponeren, ik heb uit mezelf stofgezogen, hardgelopen, mijn kamer opgeruimd, dus ze is nu heel blij, :slightly_smiling_face:

huh, dat kan je echt gemakkelijk halen hoor?

o ik lees het nu pas over je huid. Dat heb ik ook net als wat jij hebt. Heb je veel velletjes en zo?

Misschien kan je gewoon dingen tegelijk doen, eten en opmaken ofzo. En gewoon heeeeeeel snel douchen.

Ehm je hebt toch genoeg tijd… Ik zou echt niet veel tijd nodig hebben. Kies van te voren wat je aan wilt doen en welke make-up je op wilt of whatever dan ben je in een uurtje klaar en dan eet je nog snel wat. Als je iets later op dat feestje bent als je niet genoeg tijd hebt is toch ook niet erg? Ik ben bijna nooit precies op tijd op een feestje.

^^ ik moet wel optijd zijn op het feestje want ik rij samen…

ik heb mijn moeder al ongeveer over gehaald, omdat ze ook het beste wil voor mijn huid jeej :slightly_smiling_face:

het is me gelukt! bedankt iedereen !