ouders overhalen.

ik heb na een maand eindelijk leuke jassen gevonden. 2 van hollister en 1 van abercrombie and fitch. ¤200,- ¤150,- en ¤130,-
maar dat vinden ze dus te duur, wat ik op zich wel snap enzo. maar ik wil hem zooooo graag. dus hoe haal ik ze over??

zelf werken en mee betalen of zelf helemaal betalen

Dat ja, of vragen voor je verjaardag, goede cijfers halen, kamer netjes houden etc.

als je hem zo graag wil moet je er zelf maar voor sparen
of overleggen met je ouders dat zij een gedeelte betalen en jij de rest

ja, ik ben 13. dus zelf werken gaat niet werken. (:grinning_face_with_smiling_eyes:)
en ik heb bij lange na niet zoveel geld, en me ouders hadden belooft de jas te betalen.

Zelf betalen.

Een goede reden hebben, zodat je hem hebt verdient.

Dikke /care. Je bent 13 dus je kunt gewoon een krantenbaantje nemen, ben je daar te lui voor… dan heb je pech. Ik vind 200 euro veel geld voor een jas die je waarschijnlijk toch maar twee jaar draagt aangezien je smaak vast nog wel gaat veranderen dus ik begrijp je ouders prima. Als je die jassen zo graag wilt werk je er maar voor en anders zoek je er maar een die je ouders wel willen betalen.

Mee betalen, of iets afspreken, bijvoorbeeld dat je een paar goede cijfers moet halen en dan krijg je hem.

ik vindt het belachelijk als je ouders het uiteindelijk doen,
gewoon werken

En zeggen dat je er lang mee kan doen, want het is goede kwaliteit!
En je wordt minder snel ziek, want je hebt een hele warme jas en daardoor mis je ook amper school :grinning:

Oke bullshit dus

Vragen hoe veel ze voor een jas willen betalen, de rest bij betalen. Je kan ook op ioffer.com kijken voor een fake, maar wel goedkoper en hij lijkt echt!

Meebetalen, klusjes doen in het huis.

i would search for another coat, you can have like 2 or 3 for that price.

wil je ze alledrie, of een van die jassen?

maar ik zou sparen en dus even onderhandelen met je ouders dat je bijvoorbeeld meebetaalt.

binnen een jaar ben je er uitgegroeid.

omg fail van mezelf. -.-

@chanelpumps die snap ik niet…
maar ik ben inmiddels al aan het kijken voor een goedkopere. haha. het is idd best erg.

neem de goedkoopste, betaal zelf 30 of 40 euro.

Op je 13e zijn er best wel baantjes te vinden hoor. Ik werkte toen iig ook al.