Ouders overhalen voor iphone

hallo ik heb jullie tips nodig, ik heb op marktplaats een artikel gezien over een iphone hij is nieuw en is goedkoop, goedkoper dan een NIEUWNIEUWE(deze kwam van reparatie maar omdat de abonnement bijna is afgelopen verkoopt de verkoper hem :grinning:) maar jaaaa mijn ouder willen hem dus niet kopen mij moeder zegt ik zeg niks, mijn vader zegt als je aar vwo gaat ik zit nu op de havo/vwo maar ik ben een havo kind!! HELP ME !!! :frowning_face:(

Alvast bedankt <3

zelf sparen?

Lijkt me niet verstandig om een goedkope iPhone op marktplaats te kopen.

Verwend kind.

Waarom zouden je ouders voor jou zo’n belachelijk dure telefoon moeten kopen? :’) Als ze dat niet willen, moet je er maar zelf voor sparen.

Nou zeg, dat is ook niet erg aardig.
OT: Aan je ouders mening kun je weinig veranderen, vraag of je er zelf voor mag sparen.

Trouwens, je bent dertien. Toen ik dertien was, kreeg ik de oude gsm van m’n moeder dusja :’)

Je spaart of werkt er maar voor. Het geld groeit je ouders ook vast niet op de rug hoor.

ten 1e dat verwacht je toch niet van je ouders…

ten 2e; je zegt toch niet tegen je dochter… als je naar vwo gaat

Toen ik 13 was had ik een oude verrotte alcatel die kraakte als je erin kneep :’)

Wow, je klinkt echt gigantisch verwend. (’:

Áls je al een poging wil doen om je ouders over te halen moet je zorgen dat je op het vwo terecht komt, dan zet je je maar wat harder in. Niet dat ik denk dat je dat ding op je dertiende überhaupt nodig hebt, maar oké.

die telefoon had mn zusje daarna, en nu heeft mijn broertje um (:

er zitten heel veel nepperts tussen @ marktplaats
en zoals andere al zeiden, je bent 13. Waarom wil je persee een iphone?

dat ben ik niet :pensive: ik vroeg gewoon om tips en mensen komen met rare rea’s??

hier is een tip (:

Probeer een overeenkomst te sluiten met je ouders? Dat jij bijvoorbeeld de helft zelf betaalt, en de andere helft je ouders.

Of doe heel erg je best en zorg dat je naar vwo gaat.