ouders overhalen of zelf snel sparen?

[i]hoi allemaal.

ik wil jullie wat vragen.
ik heb nu de blackberry curve 8520.
ik ben er opzich wel blij mee, maar ze toetsen zijn niet handig, hij is sloom en valt soms uit.
nu zou ik graag een iphone 4 willen.
maar mijn ouders blijven maar zeggen dat ik die dan zelf moet betalen.
hun willen niet bijleggen omdat ze zeggen dat mijn oude mobiel nog goed is.
om zelf te sparen ben ik wel 2 jaar bezig, en dat vind ik te lang duren.
hoe kan ik mijn ouders overhalen om mee te betalen?
ik hoop dat jullie niet zo gaan reageren van wees blij met wat je hebt.
heb liever tips.

x.[/i]

niet koop anders een 2e hands iphone 3 ofzo?

mag niks van marktplaats kopen of andere sites, moet in t-mobile of vodafone winkel.

Ik vind het heel logisch dat je ouders niet willen meebetalen. Je hebt toch al een goede mobiel? Je kunt niet verwachten dat je altijd maar alles kwijt wat je wil toch?

Als je nog garantie hebt, zou ik even langs de winkel gaan waar je hem vandaan hebt.
Misschien kunnen zij hem opsturen voor reparatie. Aan de toetsten doe je niks, maar als hij niet meer uitvalt heb je in ieder geval dat verholpen.
En ik weet niet of ze de software/hardware kunnen updaten zodat hij wat sneller werkt, maar niet geschoten is altijd mis.

what de hell is met al die kids tegenwoordig; ‘meeeeh, ik heb al een blackberry maar ik wil een iphone maar papa wil niet betalen wat nuuuuuuu?’

jezus kind. bedenk een goede reden waarom je ouders je een iphone zouden geven, precies. die zijn er niet. ga zelf sparen, idioot.

haha misschien beetje bot maar hier ben ik het wel mee eens inderdaad :’)

ye, sorry. maar ik kan echt boos worden om dit soort kids. :")
ik zit hier intens gelukkig te zijn met mijn nokia waarmee ik alleen kan bellen en smsen, en dan wil zij perse een iphone die ze niet zelf wil betalen. extreem zargh moment.

Nokia :metal:

Euh, spaar en laatste stukje willen je ouders misschien betalen?

Ehm, beetje bot jij? Ik loop al jarenlang met een klote roze klapmobiel van Sony Ericcson, toen had ik 'm in een ruzie kapot gemaakt en nu -omdat ik ‘m zelf kapot maakte- heb ik zo’n Nokia. En ik wil ook graag een iPhone, dat mag toch gewoon, serieuss :pensive:’.
Als jij echt zo intens gelukkig bent met je Nokia, wat kan het jou dat schelen dat andere mensen graag andere telefoons hebben? Ze zeggen toch niet dat JOUW telefoon niet goed genoeg is voor JOU, maar dat ze zelf een andere telefoon willen. Ik bedoel maar, zeur gewoon niet.

kijk, als je een crappy telefoontje hebt snap ik het heel erg goed dat je een iphone wilt. maar als je al een blackberry hebt, waarom zou je dan een iphone moeten en er ook nog eens niet zelf voor willen sparen? dát snap ik niet.

.

Ga ervoor werken, dan heb je het geld ook sneller bij elkaar. Ik snap best wel dat ze niet mee willen betalen, je mobiel is nog gewoon goed, waarom zou je dan een nieuwe moeten hebben?

Er zijn hier al zooo veel topics van. Maar ga gewoon lekker sparen, over 2 jaar is er toch alweer een nieuw model en al die zooi en wil je weer iets anders.

kinderen van tegenwoordig, spoiled, spoiled, spoiled!!
Ik heb een broertje van 11, en er zitten kinderen in zijn klas die al een blackberry hebben. :stuck_out_tongue: ongelooflijk :pensive:’’
kijk maar nu eens naar Somalie, piep je wel anders…
ben het helemaal met je eens faalhaasje !

helemaal mee eens!

even offtopic, wij zittem hier te dromen of een nieuwe telefoon terwijl zij daar niet eens eten hebben? Soms sta ik echt versteld van de verschillen in deze wereld