ouders overhalen nieuwe kamer

m’n kamer begint egt vet kinder8tig te worden. dat komt grotendeels doordat ik paarse vloerbedekking heb. ik wil me ouders dus over halen laminaat in me kamer te laten zetten…
het lukt alleen niet egt, hebben jullie nog tips??

als je het geld ervoor hebt, zeggen dat je best een gedeelte zelf wil betalen

Zeg gewoon wat je echt vind?
Dat je het kinderachtig vind en dat je graag Laminaat zou willen in je kamer.

Gewoon eerlijk zijn.

kben aan het sparen voor een ipodtouch, heb het bijna maar…
dat kan dan nogwel ff w8ten
kzeg wel dat ik een gedeelte zelf wil betalen :grinning:

Ik vind het wel logisch dat ze het niet willen betalen… Het kost veel geld en is veel moeite…

Mijn ouders wouden mijn kamer ook niet veranderen voor mij maar ik ben inmiddels ook al 19, dus ik heb zelf laminaat gekocht was ongeveer 400 euro en me muren en plafond heb ik zelf geverfd voor 30 euro. Als je zelf een gedeelte wilt betalen willen ze je vast wel helpen!

En je kunt ook zeggen dat laminaat leggen niet zoveel werk is omdat je al vloerbedeking hebt, dus het laminaat kun je daar zo overheen leggen! Heb ik ook gedaan samen met me opa en het lag er binnen 3 uur in, maar ik heb ook wel een erg grote slaapkamer.

Succes ermee!

Je hoeft hen niet over te halen, je kan ook 't heft in eigen handen nemen.
En verven enzo hoeft niet de oplossing te zijn.
Je kan bij de kringloop ook nieuwe leuke spulletjes halen.
Of bij Xenos leuke hebbedingentjes. beetje creativiteit.

zeg gewoon wat je ervan vind , en dat je wel een gedeelte mee zou willen betalen.

Ik had zo’n beetje hetzelfde, ik zeurde elke dag een aantal keer dat ik mijn vloerbedekking haatte en ik eigenlijk laminaat wilde… en nu heb ik laminaat. (:

Zeg dat laminaat een stuk makkelijker schoon te houden is (in vloerbedekking trekken vlekken helemaal erin)
maakt je moeder toevallig je kamer schoon? Dan zal ze dat vast een goed argument vinden ;p