Ouders overhalen nieuwe Blackberry

Hallo, ik heb een Curve 9780 van mijn zus gekregen.
Deze curve heb ik nu al ongeveer een jaar in gebruik. Maar mijn ouders worden gek van het gekraak met typen, ook is het scherm kapot.
Hij deed het even niet meer door waterschade (nu weer wel) en toen wouden mijn ouders een Samsung Galaxy voor me halen. Maar ik wil alleen een blackberry.

Mijn zus zei dat die ik nu heb ¤60,00 kost maar mijn ouders zeiden net dat het zonder Geknak moet zijn en dan moet je een Bold hebben.
Zo gemiddeld is een Bold zonder abonnement ¤340,00

De titel spreekt voor zich: Hoe kan ik mijn ouders overhalen?

Curf? Galaxsy? Abbonoment?

ik zou niet een bb weer doen?

maar ik zou anders gewoon zeggen dat je er zo aan gewend bent en dat iedereen ping heeft en je anders helemaal van de wereld bent afgesloten bent ofzo? haha

Waarom willen mensen eigenlijk in godsnaam een bb? Voor de ping hoeft het niet, je hebt ook w’app, dat gebruiken ook nog eens meer mensen. Ping is gewoon hetzelfde, je hebt een status, profielfoto, dezelfde functies etc. Blackberry’s zijn een rot kwaliteit en iedereen heeft ze alleen maar omdat ze ‘cool’ zijn. Mijn mening natuurlijk, niet gemeen bedoeld.

Ik zou voor galaxy gaan, ik snap namelijk ook best dat je ouders geen 340 euro willen betalen. Vraag anders tot welk bedrag ze willen gaan en betaal de rest bij.

Dit ja, en steeds meer mensen gaan over van de bb naar een andere telefoon. Succes met overhalen

Ik snap je punt. Voor mij is het belangrijkste dat ik internet op mijn telefoon heb zonder Abonnement door Blackberry Blox (als je het zo schrijft.) en ik vind een Blackberry hartstikke handig en sowieso ben ik bang dat ik een Samsung Galaxy helemaal niks vind en dan heb ik een nieuwe telefoon die me niet aan staat.

Het is ook bekend dat BlackBerry vaak problemen heeft en snel kapot gaat. Heb je geen vriendin die een Galaxy heeft en dan kun je haar vragen en kun je hem misschien even uitproberen.

Ik zou persoonlijk voor een Galaxy gaan, ik ben ook van een BlackBerry overgestapt naar een Galaxy en ik verzeker je dat een Galaxy 100 keer beter is. Geloof me.

geen bb nemen!
ik had ook bb de oude van me moeder gekregen die is dood gegaan met waterschade, en vandaag heb ik samsung galaxy s2 gekocht en ik ben zo ontzettend blij, (ik wou eerst weer bb nemen maar niet gedaan) ben ik erg blij om. de samsung galaxy s2 is echt geweldig(mijnmening) :grinning:

Wat je ook doet, koop in ieder geval géén bb.

De overstap van BB naar Samsung Galaxy s2 is op dat vlak mijn beste keuze ooit geweest. Bovendien was BB een beetje een hype, ze staan niet bekend om hun geweldige kwaliteit. Galaxy is misschien dan niet heel ‘‘stoer’’, maar wel kwalitatief veel beter. En echt whatsapp is zoveel beter dan ping.

Waarom een BB? Voor de Ping? Want als het daarover gaat… Je hebt ook whats app bij android, daar zitten ook meer mensen op ;o

De galaxys zijn qua kwaliteit veel beter.

Goh ja, volg de trend. Vooral nu iedereen van hun bb af wilt. Slechte toestellen dat het zijn.

ik vroeg dit ook aan iemand… omdat je kan zien of die gene het leest en als hij niet reageert kunnen we lekker ruzie maken !

OT : ik heb een hekel aan BB! ik adviseer je gewoon om ECHT voor een andere telefoon te kijken.

Dit dus ik vind je ouders dus heel lief en slim, en daarnaast raak je echt wel gewend aan een touchscreen!
Blackberry zijn denk ik over een jaar niet eens meer verkrijgbaar omdat het zo slecht met het bedrijf gaan (met een reden). Er zijn zo veel dingen vervelend aan een blackberry echt dan was ik morgen nog niet klaar met opnoemen.

Wees dus slim en neem een samsung of iets met android daar heb je watsapp wat beter is dan ping, dan heb je android en heb je dus alle leuke applicaties en is de kwaliteit van alles veel beter.

Mocht je het nog niet willen, neem dan een torch, die heeft ook touchscreen en dan kun je daar je ouders mee overhalen als je bij hen bent het touchscreen te gebruiken (daarna wil je nooit meer toetjes, trust me) je mag zelfs die van mij overkopen.

samsung galaxy s2 mijn grootste liefde :smiling_face_with_three_hearts:

ik zou persoonlijk geen bb nemen. Er gaan geruchten dat bb binnenkort failliet gaat dus dat zegt al genoeg denk ik. Ik heb de htc Chacha. Lijkt er aardig op maar heeft touchscreen en ook een toetsenbord. Hij Typt onwijs lekker en je hebt android dus je kan whats appen en alles. Misschien een optie?

Blackberry’s zijn kut :’)

Ik vind bb’s sletterige Kut telefoons :’)

Htc for life, prima telefoon