ouders overhalen > alleen op vakantie

En als jij wilt dat je goed geïnformeerd bent, en je vindt dat je dat niet bent, dan kun je het even vragen, zonder meteen conclusies te gaan trekken over iets waar je in jou ogen slecht geïnformeerd over bent (:

Dankjewell :slightly_smiling_face:
Ik ben het helemaal eens met je!

ik heb nergens gezegd hoe oud ik ben hoor :’) laten we wel even bij de feiten blijven.

HAHAHA. Is dat het enige wat je er op terug hebt?
Nee, je hebt het nergens gezegd, maar je voelt je wel
heel wat dat je ouder bent. En ze kan ook op je
profiel hebben gekeken? :slightly_smiling_face:
dat kan ook een feit zijn weetje.

Ik scheer niet iedereen over 1 kam, het is gewoon een feit dat mensen van 15 vrij onvolwassen zijn, vandaar dat de leeftijdsgrens om te stemmen ook 18 is :slightly_smiling_face:
Ik vertel jou niet wat je moet doen, ik geef gewoon tips. En ik weet JUIST wel een antwoord, vandaar het sarcasme. Als ik geen antwoord zou weten dan zou ik niet antwoorden. Het is juist volwassen om jou te behoeden voor domme keuzes als deze, nu kan ik natuurlijk niet via het internet zien hoe volwassen jij je probeert te gedragen maar zoals blijkt uit veel van je antwoorden ben jij nog niet zo heel erg volwassen, en dat geeft ook helemaal niet hoor :slightly_smiling_face: Ik hoef trouwens ook helemaal geen discussie te houden over jou leeftijd of die van mij, jij bent 15: wetenschappelijk bewezen niet volledig toerekeningsvatbaar, dus geef ik jou een tip en als je goed had opgelet had je hieruit gehaald dat ik vind dat je ouders een goede keus maken door jou nog niet alleen op vakantie te laten gaan, conclusie; doe dat dan ook gewoon niet en heb geduld :slightly_smiling_face: als jij dat niet wil horen is dat jou probleem maar ga dat dan niet zo opblazen en woedeaanvalletjes krijgen want dat hoeft helemaal niet hoor :slightly_smiling_face: Doe gewoon lekker je dingetje, dan doe ik het mijne. Jij vraagt om meningen/tips: ik geef een tip [sarcastisch als het ook mag wezen, jij bent ZO volwassen dat je daar wel overheen kan kijken toch? (; ] en als die je niet bevalt hoef je helemaal niet verdrietig te worden hoor. No problemo, jij hebt jou mening en ik het mijne. Als je dat nou eerder had bedacht dan was er helemaal geen discussie nu, maar gelukkig ben je nog jong en neemt niemand je dat kwalijk hoor :slightly_smiling_face: dus nog 1x: Ik geef mijn mening, dat kun je leuk vinden en dat kun je niet leuk vinden. Je vroeg om een mening en die gaf ik.

Ten eerste vroeg ik niet om je mening, maar om tips om mijn ouders over te halen, niet over gezeur van ontoerekingsvatbaarheid etc.

Ten tweede zijn mensen van 15 niet vrij onvolwassen. Dat verschilt per persoon, zou jij toch moeten weten met je ‘volwassen’ inzichten :slightly_smiling_face:

Je geeft geen tips, maar je zit te zeiken dat ik het niet moet doen. Oke, dat is een tip van: doe het niet. maar daar vroeg ik niet om. ik vroeg om tips om mn ouders over te halen. of kun je nog niet lezen, als je volwassen bent heb je groep 3 toch al gehad? ;$

En weer dat sarcasme van verdrietig worden, haha laat me niet lachen. Net alsof ik verdrietig ga worden van een reactie van jou.

Jij misgunt mij een vakantie met vrienden omdat jij dat nooit hebt gehad op deze leeftijd. Dat vind ik persoonlijk nogal onvolwassen.
maar dat is een mening.
En die mag ik hebben . :grinning: toch?
ik dacht laat ik jou ‘volwassen’ mening maar is vragen ^

Dude ga je eerst zeuren over alles wat ze zegt, zegt ze een keer weinig zeur je daar weer over. Als je slim was geweest had je fartyhead gewoon negeert, maar nee je moet er weer perse op ingaan.

Maargoed gewoon zeuren. En als ze je niet vertrouwen, jammer, maar dan gewoon wachten.

Nou moet je wel een keuze maken hoor :’)
nee maar even serieus; ik ga hier geen tijd meer insteken, sorry :slightly_smiling_face:
1:Het is wetenschappelijk bewezen dat mensen van 15 geestelijk ontoerekeningsvatbaar zijn voor een HOOP dingen. [onvolwassen]
2:Ik gun het je, maar ik probeer je een verstandige keus te laten maken door niet te gaan, als ik op mijn 16 weg HAD gewilt had ik dat zeker gemogen aangezien ik op jou leeftijd toch net iets volwasserener was [maar dat heeft met IQ te maken, voel je niet beledigd (; ]
3:Idd, jij hebt jou mening ik het mijne. Laten we het daar op houden, mocht je toch nog tevergeefs een poging doen om iets aan deze discussie toe te voegen; doe dit vooral, dat laat zien hoe volwassen jij reageert :slightly_smiling_face:

~ Laatmaar :wave:

Ik mag ook niet (en ja jongens, ik ben zelfs al byna ACHTTIEN maar myn ouders zyn helaas heel ouderwets in dit soort dingen dus ben ik altyd de dupe.), maar ik ga mezelf EXTRA bewyzen, dus beter op tyd thuis komen en miss zelfs dik uitsloven etc zodat ze merken dat ik niet een of ander onvolwassen pubertje ben die ze niet kunnen vertrouwen zeg maar.
Verder vind ik dat ene idee wel goed, dat je ouders overleggen met de ouders van je vriendinnen.

Succes!

Wat gezellig dat jij ook weer reageert! Ik voel me zeer vereert.
Oh, ga je er geen tijd meer insteken? Dat vind ik nou écht heel erg
jammer. Je stelt me diep teleur. In mijn vorige reacties heb ik ook
al steeds aan jou gevraagd of je wou reageren, maar nu hou je ineens
op? Wat is er met je? Wil je erover praten? (’:
Oké, dit was sarcasme, maar dat had een sarcasmeniste (jaja creatief he)
als jij vast al wel begrepen!

En nu ben ik ineens onvolwassen als ik iets aan deze discussie toevoeg? Sorry meid, maar je begon zelf met de discussie. En je ging zelf door. En als ik dan een reactie op jou laatste reactie geef, dan ben ik onvolwassen?
Deze beredenering geeft maar weer is aan hoe onvolwassen JIJ bent.

Maar ik laat me niet beledigen door een onzeker, achttienjarig meisje die te weinig aandacht van haar omgeving krijgt en daarom om aandacht op internet zoekt. Wat nogal wanhopig overkomt overigens

1. Heel fijn dat je aan komt zetten met wetenschappelijk onderzoek, maar zou ik dan even deze verslagen door mogen lezen?
Ik weet zeker dat er niks in dat verslag staat over ‘jongeren en verantwoordelijkheid op vakantie’. Dus dit is niet relevant op mijn topic. Wil je het er wel over hebben? Open dan lekker zelf een topic!

2. Heel fijn voor je dat je niet met je vrienden(als je die hebt/had) op vakantie wou toen je zestien was, maar dat is ook niet relevant.

En probeer je nu te zeggen dat jij een hoger IQ hebt? Dit geeft maar weer is aan hoe laag jou IQ is: Jij gaat op een paar internetreacties/vragen het IQ van iemand beoordelen, hahaha. Laat me niet lachen maar heb je nou echt niets beters te doen? Ik ga niet over jou IQ oordelen, omdat ik van mening ben dat je dat niet aan de hand van een paar internetreacties kan beoordelen.
Uit wetenschappelijk onderzoek is dit overigens ook gebleken.
Ik wil absoluut niet opscheppen, en je kunt me heel veel wijs maken, maar ik heb geen laag IQ. Ik zit op 5atheneum lieve schat en ik heb nog nooit iets voor school moeten doen. Ik heb niet bepaald het makkelijkste profiel gekozen en ik heb een klas overgeslagen. Sorry, maar dat zegt wel iets over je IQ. Je zit niet voor niets op het atheneum. En dit is absoluut niet lullig bedoelt tegenover andere opleidingen/mensen. Maar als je op het atheneum zit heb je geen laag IQ. Zeker niet als je dit met gemak doet + moeilijk profiel + een klas hebt overgeslagen.

1. Daar had ik al op gereageerd. Wat een verhaal he. Pff. Sorry meis, maar ik ga me écht niet door jou laten dissen. :’)

ONTOPIC: Is er nog iemand die wel nuttige tips is, niet onvolwassen is en niet barst van het sarcasme? (’:

[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=137523.msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg3324429#msg3324429 date=1232193002]#msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg3324429#msg3324429 date=1232193002] date=1232193002]#msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg3324429#msg3324429 date=1232193002]#msg

Ik ga niet met je in discussie of je wel ‘‘volwassen’’ genoeg bent om alleen op vakantie te gaan, mijn punt is wel duidelijk.

Anyway er is iets wat ik niet snap. zie de quotes.

[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=137523.msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg3324429#msg3324429 date=1232193002]#msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg3324429#msg3324429 date=1232193002] date=1232193002]#msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg[quote author=CHRISTIANDIOR link=topic=109758.msg3324429#msg3324429 date=1232193002]#msg

Hahaha, volgensmij zit jij nog niet eens op de basisschool, lezen kun je in ieder geval niet!
Het was niet voor jou, maar voor Fart bedoelt :wink:

Ja? Mooie quote zeg! Wat is daar nou weer mee dan? Oh, ik heb vorig jaar 3 onvoldoendes gestaan? OMG OMG nu ben ik echt zooo onvolwassen. :slightly_smiling_face:
Nu blij? :slightly_smiling_face:

Mijn punt is dat je jezelf nogal tegen spreekt. je zegt dat je heel goed op school bent en nooit hoeft te leren en dat blijkt niet waar te zijn.

Ik vind het jammer dat je je reacties van mijn gastenboek hebt gehaald. Geeft niet hoor ik heb een printscreentje als herinnering.

Waarom ik nu opeens post en zo negatief en het arme meisje kwets?

http://i38.tinypic.com/svgiuh.jpg

Hoe wil je dat gaan betalen dan?
Misschien kun je een keer met alle
vriendinnen + ouders alles doorspreken?
xxx

Dreigen wil misschien helpen… :smirk: (was een grapje he)

En, hoe staat het er nu voor? Mag je nu wel gaan?