ouders over halen om naar een feest te mogen.

heee.
ik ben 14 en wil graag 17 september naar een jongerenfeest in een disco, maar ik mag niet omdat me ouders het te verweg vinden(ongeveer 35 km rijden). iemand tips om ze over te halen, want ik wil er heeel graag heeen!!
xx

Als ik eens wist hoe ik dat goed kan doen… XD

Carpoolen met een vriendin…?

Ga je dan met de auto?
Misschien bij een vriendin blijven slapen zodat je niet alleen terughoeft, op tijd thuis zijn, goede afspraken maken over dat iedereen elkaar in de gaten houdt (dus met een vriendengroep gaan), iemand hebben om mee naar huis te rijden?, en niet gelijk boos worden als ze nee zeggen (moeilijk!). Leg ze rustig uit dat het geen kwaad kan en dat er heus wel op je gelet wordt etc.

dankje!
en ik zou al samengaan met een vriendin…
dat was ik vergeten erbij te zetten;)
dankje wel vroor die tips(a)

Maar hoe ga je er dan heen? Als je met openbaar vervoer/fiets gaat kan ik wel begrijpen dat je ouders het niet willen, en dan ben ik het ook helemaal met ze eens dat ze je niet laten gaan.

met de auto, ze willen me niet brengen/halen…

Gelijk hebben ze :’)
Tot hoe laat duurt dat feest dan? Ik zou het ook niet zo geweldig vinden om ‘s nachts nog mijn 14-jarige dochter te moeten ophalen 35 km verderop :’) Ik snap je ouders wel.

Maar als je echt graag wilt, kan je toch vragen of je met de ouders van een vriendin mee mag rijden en daar kan slapen?

^ Mee eens!

Vraag gewoon of je ergens kan logeren :wink:

Vraag of je bij een vriendin mag slapen?