Ouders op vakantie, 2 weken alleen thuis.

Hey girls!
Ik ben binnenkort 2 weken alleen thuis aangezien mn pap en mams op vakantie gaan. Ik denk dat ik echt gek word als ik 2 weken echt alleen thuis ben, dus blijft er sowieso een vriendin van me waarschijnlijk hier 1 week.
Is 1 van jullie wel is zolang alleen thuis geweest? Hebben jullie ook nog tips (ivm eten etc) … En ervaringen?
Liefs

dat lijkt me echt het paradijs, alleen laat mijn moeder mij echt niet zolang alleen hahha

wat vind je er erg aan? geniet ervan !
nodig mensen uit, ga iets leuks doen als je ermee zit zodat je niet de hele dag thuiszit

Wow ik zou dat echt geweldig vinden, dus ik heb geen tips :’)

Ik ben binnenkort ook 2 weken alleen thuis en i love it haha
Maar mijn beste vriendinnen komen ook logeren en voor de rest ga ik lekker tijd aan mezelf besteden.
En eten ga ik denk ik bij mijn zussen of met vriendinnen. Liever niet alleen.

Haha nou ik ben best wel gehecht aan mn ouders en broer en zus en niet te vergeten mijn hond… Ben echt iemand die altijd drukte en mensen om haar heen wil, dus vandaar haha! Ik ga gewoon vriendinnen uitnodigen, gezellige etentjes plannen met vrienden en vriendinnen… filmavondjes. Zin in opzich wel idd als ik het zo typ haha!

Ik ben 3 weken alleen thuis omdat mijn ouders, broertje en zus op vakantie zijn.
Heerlijk! Niemand die op me let.
Ik pas op de hond en werk tussendoor gewoon fulltime bij de broodjes.
1 hele week ben ik thuis, maar in die week is ook echt iedereen weg. Familie, vriendinnetje, vriendje.
Dan moet ik mezelf vermaken.
In de tussentijd lekker werken, met vriendje in 1 huis wonen en met mijn hond genieten van op mezelf zijn.

Ah oke dat is wel fijn dat je vriend gewoon ook lekker bij je kan zijn! Ik ben (helaas) vrijgezel dus dat word 'm niet voor mij… Ik ben nog aan het solliciteren, dus hoop dat ik binnenkort ook weer kan werken, het beste is natuurlijk als ik dus alleen thuis ben dan om te werken…

Ik was vorig jaar twee weken alleen thuis, maar was zelf ook bijna niet thuis door bijvoorbeeld de nijmeegse zomerfeesten en door mijn werk. Ik heb me in ieder geval niet verveeld!

Ik ben de hele dag alleen thuis, mijn ouders komen pas thuis rond 6 uur/half 7 en mijn broertjes en zus blijven ergens logeren/zijn met een vriendin op vakantie.

En dan 4 weken lang. Z:F

Nou, ik werk bewust omdat ik me anders dood verveel thuis.
De enige die thuis is ook, is mijn vriendje. Mijn beste vriendin is op vakantie en iedereen thuis ook. Dus alleen thuis zitten de hele dag is dodelijk, vooral met dit rot weer.
Is het nou 30 graden en zonnige, dan kan ik prima 3 weken thuis zitten. Maar nu ben ik 2 weken aan het werk en 1 week thuis van de 3 weken home alone.
Daarna ga ikzelf nog 8 dagen op vakantie.
Ik kijk ernaar uit.

Oke chill! Ja hier hebben ze ook zomerfeest, dus dat is wel beter… Maar hoe deed jij dat met eten? Kookte je elke avond keurig aardappels met groente enz, of haalde je macdonalds, pizza en broodjes shoarma? :stuck_out_tongue:

^Als je niet elke dag wilt koken, kun je ook grotere porties koken. dus bijvoorbeeld macaroni/ bami/ spaghetti/ stukje vlees etc, dat je daar twee porties van maakt.
Dan zet je 't in de koelkast en hoef je het de volgende dag alleen maar op te warmen!
Je kunt natuurlijk ook af en toe een pizza in de oven schuiven, of wat halen, haha.

Ideaal!

Dat is wel een goeeeie! Zal wel is even vragen hoeveel geld ik voor boodschappen per week krijg… Ik word echt zo’n huisvrouwtje die 2 weken joh :stuck_out_tongue: Haha

Ik blijf deze zomer ook 2 weken alleen thuis!
And i love it ik vind het echt jammer dat ze niet vaker weg gaan. Ik heb ook alleen op kamers gewoond en vond ik ook geweldig. Baal ook dat ik weer thuis moest wonen wegens stoppen studie…
Zo ziet mijn vakantie eruit:

• ik ga bijna elke avond lekker in bad, lekker lang want niemand die zegt dat ik moet opschieten of zich aan mij irriteert!! Ik kan normaal nooit echt in bad. Lekker iphone erbij met muziek op! Heb juist allemaal lekkere badschuimpjes gevraagd voor mn verjaardag :slightly_smiling_face:
  • eat all you want and what you want!! ik ga een keer pizza bestellen dat wil mijn moeder nooit vind ze stom! Bakjes lasagne halen voor in de magnetron. Lkkr zelf koken yeah! doe ik nu soms ook want op kamers deed ik dat ook allemaal zelf.
  • zelf boodschappen doen!!! Eindelijk eens lkkr de kar vol gooien met alleen maar lekkere dingen
  • Vriendinnen die komen logeren, films kijken cupcakes maken en dagjes uit!
  • extra rijlessen inplannen voor de dagen dat er geen vriendinnen zijn en ik wel een doel heb om mijn bed uit te komen want ik kan anders nogal eens lui zijn.
  • dingen doen zoals lekker mijn kamer opruimen en dingen weggooien (vind ik vaak erg leuk en gaat veel tijd in zitten dingen nakijken, herinderingen ophalen)
  • lekker veel films kijken, of hard mee zingen met muziek.
  • verder een cleaning day want huisje moet wel netjes blijven voor mams… keertje de was doen.

En verder weet ik het nog niet, ik denk ook een nieuw scrapbook maken en foto’s printen. Misschien een boek lezen.

FEESTEN!!!

Wel zorgen dat het daarna weer netjes opgeruimd is. :slightly_smiling_face:

feeestje!
handig om t aan t begin van de 2 weken te doen, heb je genoeg tijd om op te ruimen :slightly_smiling_face:

je zou altijd een paar vriendinnen/vrienden kunnen uitnodigen en een film avond houden ofzo.

qua eten, ga gewoon met je moeder boodschappen doen voordat ze weggaan… koop eten die je gemakkelijk kan klaar maken en ga een keertje langs de snackbar. je kan altijd nog even langs de supermarkt gaan dus dat komt wel goed toch?

maak het gewoon gezellig en dan worden het 2 super weken lijkt mij !

Ik ga misschien nog met een vriendin dan een paar daagjes weg. Verder nodig ik gewoon vriendinnen uit…
Ga een keer bij mijn oma eten. Een keer bij opa &vrouw langs.
Werken.
Lekker een dag niets doen.
Lekker een dagje in de keuken staan, wat lekkers maken ofzo…
Gewoon dingen doen… Bezig blijven…