Ouders ontmoeten

Hoi! Morgen ga ik samen met mijn ouders de ouders van mijn vriendje ontmoeten. Het is echt de eerste keer aangezien we een afstandsrelatie hebben en ik nooit naar hem toe mocht. Nu vind ik het best wel spannend en zit vooral te denken van hoe ik me moet voorstellen, moet ik een hand geven ofzo? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Liefs!

Hee Adorethat,

Wat spannend dat jullie naar zijn ouders gaan om elkaar te ontmoeten!
Is altijd wel spannend hé?!

Weet je, het is zo’n lekker afgezaagd antwoord, maar wees vooral jezelf, je hoeft je niet anders of mooier voor te doen dan dat je bent.
want JIJ bent jij en dat is meer dan genoeg!

Daarnaast is een hand geven heel normaal en ook wel beleefd, vooral omdat jullie elkaar (nog) niet kennen.

Misschien kun je het er nog even met je vriend over hebben, zodat hij je wat gerust kan stellen?

Succes!

Laat je weten hoe het is gegaan?

Liefs

Spannend he, om voor het eerst de ouders van je vriendje te ontmoeten!
Mijn vriend en ik hadden echt pas net een beetje iets beginnends, toen ik naar zijn ouders toe ging, en dat vond ik ook best wel spannend. (zelfs al ben ik 22 en heb ik in het verleden al wel meerdere keren verkering gehad en dus ‘schoonouders’ leren kennen)
Want je wilt natuurlijk altijd dat de ouders van de persoon waar je verliefd op bent, jou mogen.
Maar dat komt vast helemaal goed hoor!

Wees inderdaad gewoon lekker jezelf, stel je even netjes voor aan de ouders van je vriendje, en verder, heb het gewoon gezellig! :slightly_smiling_face: