OUDERS ontdekt dat ik DRONKEN was, wat nu!

Hey allemaal,
ik ben gister op stap geweest, en heb nogal te veel gedronken.
Ik kon niet meer op mijn benen recht staan, en ik brabbelde veel
Om half2 kwam mijn vader me ophalen, en toen heb ik 2x in de auto overgegeven
ze zijn er achter gekomen maar zeiden hélémaal niets.
ik moets gewoon naar bed toe.
Toen ik wakker werd heb ik een brief geschreven van dat het me ontzettend spijt,en dat het echt stom was.
Het probleem is nu; ze zeggen al een jaar tegen me dat ze niet meer vertrouwen , en nu is dat vertrouwen helemaal weg
Kan iemand me helpen wat ik kan doen
Ik ben echt radeloos !
Als het nu alleen dit was, maar ik heb ook andere , ergere dingen gedaan die ik niet op het internet ga zetten.
ps; ik ben bijna 15.

Ik weet dat ik het me eerder had moeten bedenken, maar ik was gewoon een domme puber die zich nogal liet lijden door groepsdruk.
Dus aub niet van dat commentaar, jullie hebben helemaal gelijk.
maar ik zet dit onderwerp omdat ik tips wil
Alvast bedankt

X

Tsja probeer te laten merken dat het je spijt? Houd je aan de regels en probeer zulke dingen niet meer te doen, het zal wel even duren voordat ze je weer helemaal vertrouwen.

Eens met ilona92. Je kunt niet echt iets doen. Gewoon laten zien dta jespijt hebt en je aan de regels houden.

Ja, dat lijkt me inderdaad ook het beste.

Ik snap tegenwoordig echt niet, dat het in is om op je 14de je helemaal klem te zuipen. Eigen schuld…

Woaw, bijna 15 en dan lekker papa’s auto onderkotsen omdat je teveel gezopen hebt?
Goed bezig.

Hebben ze nu nog niks gezegd dan? Want ik snap wel dat ze niks zeggen als je stomdronken bent, en dan even wachten tot je de volgende ochtend weer nuchter bent, dan komt t tenminste ook nog aan ; )

Tsja, inderdaad dom van je, maar daar zal ik verder niks over zeggen.
Je moet je gewoon aan de regels houden nu. Niet zeuren als je een avondje niet weg mag of een avond vroeg thuis moet zijn, maar gewoon meteen accepteren en het dan ook echt nakomen.

Dat je ouders jou überhaupt uit laten gaan.

Tja, heel eerlijk moet ik zeggen dat het je eigen schuld is. Maar het helpt je er niet bij.
Het beste advies wat ik jou kan geven is een betere dochter worden. Die regels van jouw ouders zijn er niet voor niks. Probeer je te realiseren dat groepsdruk de slechtste reden ooit is om te doen wat zij willen. Dit meen ik echt. Men heeft namelijk respect voor mensen die nee zeggen tegen die druk. En nul respect voor wie erin meegaat, dat is gewoon leedvermaak. Leer nee te zeggen, en het ook te doen. Puur voor jezelf. De grenzen bij drank bepaald je zelf, niet een ander. Dat is gewoon absurd.

Wat betreft je ouders, mag je van geluk spreken dat je nog uit mag van hen. Misbruik het nou niet. Stel een limit qua drank voor jezelf en houd je eraan. Voor jouw part vraag je om een glas water en zeg je dat het wijn is voor de zeikende vriendinnen onder jou maar echt, zorg beter voor jezelf.

Gewoon niet meer te veel drinken, niet te laat thuiskomen, je niet als een puber gedragen en thuis goed meehelpen in het huishouden om het een beetje goed te maken.

de mijne zouden dat ook nooit doen, en ik ben bijna 16. En ik weet dat ze het nog steeds liever niet willen áls ik 16 ben.

sowieso niet meer drinken!

Hihihi.
Om half2 kwam mijn vader me ophalen, en toen heb ik 2x in de auto overgegeven
ze zijn er achter gekomen maar zeiden hélémaal niets.

Niet heel gek als je in de auto kotst :“D hahahahhaha.
Stomme 14- jarigen :”) Snap niet dat ouders ze dan al uit laten gaan.

NOG NIET EENS 15?! OH MIJN GOD dat je ouders toelaten dat je dan alleen de stad in gaat tot 2 uur sochtends, ik vind dat het probleem ligt bij de slechte opvoeding van je ouders.

ik mocht echt met geen mogelijkheid drinken toen ik 14 en 15 was, en als ze je niet vertrouwen snap ik niet dat ze je uberhoubt uit laten gaan…

maargoed, zeg dat het je spijt, en dat je je grenzen hebt overschreden en je dit nu weet en het niet weer zal doen, als je uitgaat laat je nooit leiden door de groep, je moet zelf bepalen wat je drinkt, als jij je niet lekker voelt bestel dan een glaasje water en niet nóg een glas wijn. en houd je in vervolg aan de afspraken van je ouders moet je om 12 uur thuis zijn doe dat ook en maak er niet half 1 van, dan zal het vertouwen wel komen. En ze zullen er wel over beginnen toch? zo niet begin dan bij het avondeten aan tafel met “over vannacht, ik weet dat het dom was en het spijt me heel erg” als je de auto hebt ondergekotst is het wel zo fatsoenlijk om ook even aan te bieden dat schoon te maken (al zal dat nu wel gebeurd zijn) en als ze je maandag nog niet hebben vergeven verbeter je gedrag en koop een bloemetje met zo’n sorry kaartje (dat vinden ze je sowieso attent en zien ze dat je er echt mee zit, lijkt me, als je zoiets anders nooit doet)

achja ik kan me voorstellen dat het opzich wel leuk is om op je 15e te drinken,
maar ik vind wel dat je echt met mate moet gaan drinken. Neem bijvoorbeeld minder geld mee, waardoor je niet meer drank KAN kopen.
Maar ik denk dat je het vertrouwen alleen kan terugwinnen door je beter te gedragen, en het komt echt wel terug. Ik heb zelf ongeveer hetzelfde gehad en nu bijna 2 jaar later gaat het weer super goed tussen mijn ouders en mij.

Terecht, ik hoop dat je HEEL veel straf en huisarrest krijgt en ervan leert dat je óf niet uit moet gaan op jouw leeftijd óf gewoon normaal moet doen.

Anyway, waarschijnlijk mag je niet eens meer uit omdat je hebt laten zien dat je er totaal niet mee om kan gaan. Ha.

Je mocht al blij zijn dat je ouders het toelieten dat je uitging. Nou heb je daar misbruik van gemaakt om als een gek te gaan zuipen.

Als het je echt spijt, kap er dan voorlopig mee. Je bent een beetje sneu bezig voor op die leeftijd.