Ouders ondekt

Oke ik wist niet echt een goeie titel dus deed ik die. Maar ik keek gister even in mijn vaders nachtkastje want ik zocht wat, en toen zag ik een trommel liggen dus ging ik even kijken wat erin zat, dus toen bleek dat er dildo’s en van die andere sex speeltjes in zaten, ik ben dus nu geschrokken het klinkt misschien dom, maar is dit normaal, ik kijk nu ook echt heel anders tegen me ouders aan, ik had dit niet van hun verwacht, en ja dat ze sex hebben vind ik niet echt want dat is normaal, maar dat ze dat allemaal hebben, is dit normaal, hebben alle ouders dit? Xx me

Willen jullie aub wel Sirieuse antwoorden geven, xo

Ja het is normaal, het zijn ook mensen.

Of dacht je dat je van de ooievaar kwam?

Volgensmij heeft ze het juist over de speeltjes en vindt ze gewone seks heel normaal?

Ja, maar misschien kan ze zich er iets bij voorstellen als je al zo lang samen bent dat ‘gewone’ seks een beetje saai wordt en ze daarom speeltjes gebruiken, laat ze lekker. Die speeltjes zijn er niet voor niks… dat betekend dat er vraag naar is en dat het niet abnormaal is ze te gebruiken.

+1

Iedereen heeft zo z’n eigen voorkeuren, daar is niks raars aan.

Ik snap dat je geschrokken bent, maar je ouders zijn ook maar mensen en die hebben seks en als je jaren het op dezelfde manier doet dan ga je op zoek naar iets dat spannender is. Daarom moet je niet in kastjes en laatjes gaan zoeken als je daar niks te zoeken hebt.

Haha, een vriendinnetje van mij op de middelbare school (eerste of tweede klas ongeveer) was half duits. En die ouders deden mee aan het duitse programma waarbij de moeders dus van huis ruilen. Die nieuwe vrouw werd dus gevolgd in dat huis van hun waarbij ze ook kastjes open trok en een paar dildo’s eruit haalde. Vond dat vriendinnetje van me ook echt niet leuk.

Weet niet wat voor een toegevoegde waarde dit aan je verhaal heeft maar vond het even nodig het te typen.

Anyway, zoals hier al gezegd werd is dat heel normaal dus maak je maar geen zorgen.

Mijn moeder praat gewoon openlijk met mij over dat soort dingen, dus ik vind het niet raar. Twintig jaar hetzelfde standje is ook niks. Laat ze lekker zou ik zeggen :’)

Ik schrok de eerste keer ook toen ik zulke dingen vond, maar het is echt niet raar. Ik denk meer dat het is dat seks en dat soort dingen niet raar zijn bij anderen maar je er eigenlijk nooit bij stil staat dat je ouders ook seksueel actief zijn en zo hun behoeftes hebben, dat dringt bij de meeste mensen denk ik eerder door als dit ze overkomt zegmaar.

Al met al, het is niet raar! Je ouders hebben gewoon een gezonde relatie/seksleven.

is gewoon normaal, niks om je zorgen over te maken…
het zijn je ouders maar ook mensen die van elkaar houden, maar snap dat je het liever niet gevonden had.

Ik snap dat je schrikt. Ouders willen niks weten over het seksleven van hun kinderen en kinderen dat niet van hun ouders. Niet mee bemoeien dus.

In het begin is dit een beetje awkward, maar wat had je dan verwacht. Ik moet er ook niet aan denken om jaren lang steeds maar hetzelfde seks te hebben hoor…

Toen ik mijn vriend net 3 maanden kenden ofzo kregen we ook 50 euro van zijn vader en diens vriendin om een avondje weg te blijven wat er kwamen swinger vrienden van ze langs, nou ik zat toen ook wel met mijn bek vol tanden. Maar dat vind ik ondertussen ook eigenlijk gewoon heel normaal.

ik denk dat je er blij mee kan zijn, nu weet je dat je ouders seks hebben dus ook nog van elkaar houden.

Er is weer een slachtoffer gevallen. Je ouders betrappen met seks of seks spulletjes is NOOIT leuk … NOOIT …
Maar ik weet hoe je je voelt. Ik heb ze een keer gehoord …

Hahahaha, ja de schokkende waarheid waar ieder kind ooit achterkomt: je ouders hebben gewoon nog seks met elkaar ja!!:expressionless:
Hahaha. je had het niet van hen verwacht… waarom niet? Alle mensen die in een relatie zijn hebben seks met elkaar maar jouw ouders niet?:stuck_out_tongue:

Tja, ik kan me voorstellen dat het genant is. Maar aan de andere kant: een goed seksleven draagt (heeel vaak) bij aan een goed huwelijk. Zo moet je het dan ook maar zien.

Seks is nou eenmaal volkomen normaal in een relatie, ook al zou je dat liever niet willen weten over je ouders. Denk er maar niet te veel over na :stuck_out_tongue: