Ouders ompraten - iPod Touch voor kerst?

Heehee,
Ik wil echt supergraag de iPod touch voor kerst.
Maar me ouders vinden het te duur,
en ik heb al een andere iPod. Die Nano, maar daar kan ik niet mee omgaan,
en ik wil die iPod zo graag! Ik heb het allemaal al gezegd tegen me ouders, maar ze vinden het te duur…
hoe praat je je ouders om…?
dankje!x

1. OMG je hebt al een iPod nano en je wilt dan nog een betere/duurdere en je vind het gewoon stom/oneerlijk dat ze niet de iPod touch willen kopen?!
    Jeetje.

Dat moest er even uit.

Ik denk dat je gewoon de helft zelf moet meebetalen. Want het is ook duur.

Een deel zelf betalen ?

Achja, sommige mensen zijn gewoon verwend. Dat is het leven.

Als je met zoiets simpels als een iPod Nano al niet om kan gaan, waarom wil je dan in godsnaam een nog duurdere en ingewikkeldere.

Ik snap je ouders helemaal, je hebt een prima iPod, een duurdere is echt niet nodig. En als je het echt zo graag wil, dan betaal je toch zelf een deel mee?

Als jee nou je nano verkoopt en zelf wat geld bijlegt kan je hem misschien zelf kopen? (A)

niet natuurlijk.

Die vind ik echt goed!
@ de andere,
nee ik ben niet verwend.
Ik kan er gewoon niet mee omgaan,
mn vriendin heeft een iPod touch, en ik zit er altijd op!

het spijt me maar ik vind je toch echt wel verwend… ‘kan er niet mee omgaan’ leer het dan in godsnaam. asjeblieft zeg…

Met een Nano omgaan is abnormaal makkelijk, veel makkelijker dan Touch. Een iPod is sowieso niet goedkoop, dus ik zou eens iets minder verwend doen als ik jou was. Maar goed, daar vroeg je niet om.

Wat je moet doen? Mee betalen en kapen met zeuren. Als je een beetje besef hebt van de waarde van geld, begrijp je je ouders volkomen. 300 euro -of nog meer zelfs- komt niet zomaar uit de lucht vallen.

[i]Teveel eisend? Ga maar sparen.

Kerst gaat om gebaar, om elkaar een kleinigheidje te geven, de warmte en de gezelligheid… Niet om ‘wie heeft het duurste cadeautje.’[/i]

Jij zou eens een tijdje in een doos moeten gaan wonen.

Srsly, wat is er ingewikkeld aan een iPod Nano?

Gats, ik wil ik wil.
Ik vind jou echt verwend :drama:
als je ouders je dat niet willen geven hebben ze daar echt wel een reden voor o.O
en je moet eens bij jezelf gaan zoeken wat die reden is :cyborg:

Wat een rare ouders :S.

ik snap je ouders helemaal!
waarscheinlijk had je dat andere ding naar 1 week al in een hoek van je kamer *gegooit* en gezegt ik wil een nieuwe!!!
maar nee lievie zo werkt het echt niet!
waarom denk je niet eens even aan iemand anders dan aan jezelf vraag dit voor je verjaardag ofso!?
en zoals iemand boven mij al zei: t gaat om gezelligheid met kerst om dat je samen bent met je familie!
ik denk dat je t niet snapt!

Right, maar je durft wel een Ipod Touch aan je ouders, voor kerst notabene, te vragen?! Get a job.