ouders, lastig... (vervolg ''Niet knap zegmaar'

.

tjaa, ik vind het verschill op zich niet heel groot (al heb ik er zelf gene ervaring mee ofzo :stuck_out_tongue:) maar ik vind het wel gaan het had ngo veel erger gekunt en zouden je ouders er echt op letten of hij knap is? je ouders zullen toch niet tegen je zeggen je mag hem niet zien want hij is lelijk.
ik zou het gewoon zegggen :wink:

dat hij niet knap is heeft hier niks mee te maken toch? Alsof je ouders zullen verbieden om met hem te gaan omdat hij niet knap is?! Ook vind ik 19 en 16 geen groot verschil. Leg je ouders gewoon uit dat jongens van jou leeftijd kinderachtig zijn.

Ik vind dat vanaf je 16de nog wel kan, zo’n leeftijdsverschil. Ben je toevallig bijna 17?

[i]ik snap je probleem.
myn ex wou vroeger altyd een meisje zyn,
maar nu dus echt niet meer.
okee hy heeft wel zyn vrouwelyke trekjes,
maar okee, dat heeft iedereen. xd’.
ik werd er ook mee gepest, maar ik was gelukkig met hem.
okeee, offtopic.
maar iig, jouw ouders kunnen niet het recht hebben
jouw vriendje goed of fout te keuren.
okee, als hy 1o jaar ouder is,
maar dat is hy niet.
zeg ze de waarheid, dat je gewoon veul van hem houdt,
en dat se hem moeten respecteren zoals hy is.
succes!

xx, dikkekus. (ll’)[/i]

jij moet hem leuk vinden, zij niet…
dat hij niet knap is, wil niet zeggen dat die niet aardig is
en de leeftijd vind ik nogwel meevallen…
dus zou het gewoon vertellen, gewoon zo van ik heb een vriendje, bigsmile =D
(zo zou ik het doen xD)

Het gaat om het innerlijk,
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt, vind ik.
Bij mij en mijn vriend is het ongeveer 2.5 jaar verschil, hij is nu 18 en ik ruim 15. Mijn ouders deden hier niet moeilijk over, ze zullen je wel waarschuwen enzo, wat logisch is, maar liefde overwint alles?
Ze zullen het vast wel accepteren.

Ik word in augustus 17, maar hij word in mei al 20… dus dan ben ik 16 en hij 20…

Heel eerlijk? ik vind het geen verschil hoor.
Toen ik 16 was, had ik een vriend van 21. Dus dat maakt niet uit toch? en als je hem écht leuk vind, en verliefd bent, wat is dan het probleem?. Ik zou het gewoon recht voor z’n raap zeggen hoor.

Succes x

Ik vind dat verschil echt verwaarloosbaar hoor! 3 jaartjes, wat is dat nou :slightly_smiling_face:
En zeg gewoon tegen je ouders dat je een vriendje hebt? Of hij lelijk of lekker is maakt dan verder niets uit…

ik vind dat echt geen groot verschil hoor. zelf vind ik een jongen leuk die nu 19 is en als ik 16 wordt, wordt hij 3 maanden later 20.

hee meisie

ik snap je probleem! En ik zeg alleen maar ga op je eigen gevoel af. Als jij hem leuk vindt, moeten je ouders het maar accepteren. Uiterlijk is echt niet alles, het gaat ook grotendeels om karakter. En als jij hem leuk vind, zoals hij is, zie ik geen probleem want jou ouders willen jou toch ook gelukkig zien :slightly_smiling_face:. Leeftijdsverschil maakt ook niet zoveel uit voor mij althans, heb toen ik 17 was iets gehad met iemand van 23… succes!