[i]Dag dames,
Ik heb een vraag;
Mijn ouders hebben iets op internet besteld voor mij, voor de Kerstdagen. (Ik weet overigens niet waar op internet). Blijkbaar moesten ze op de site hun voorkeur geven op welke dag het bezorgd zou worden. Ze hebben dus de datum van vrijdag 17 december aangegeven. Ze hebben ook het cadeautje betaald, het geld is namelijk afgeschreven van de rekening.
Vervolgens vragen ze zich toch af wanneer het aankomt, want we hebben het nog steeds niet ontvangen. Mijn vader heeft gebeld naar de webshop, maar die hebben gezegd dat het is verstuurd en dat het nog eventueel aan de stakingen kan liggen die TNT de afgelopen weken heeft gedaan.
Weet iemand misschien, na aanleiding van dit, van welke webshop dit kan zijn? Maar een iDeal bestelling (ik neem aan dat mijn ouders het via iDeal hebben betaald) hoort toch ook dat je zo’n nummer krijgt dat je je bestelling kunt volgen via TNT?
Weet iemand ook toevallig wat mijn ouders kunnen doen in deze situatie?
Bedankt alvast!
EDIT: Om andere reacties te voorkomen met eventuele oplossingen (bedankt trouwens voor de reacties ) zet ik even hierzo dat mn ouders de nationale bioscoopbon hadden besteld voor me, in een filmblik. Het kan dat deze bij iemand anders in de bus is gevallen (maar ook weer erg naaiende gedachte dat hij/zij misschien dit NIET heeft teruggestuurd maar het zelf houdt), of dat deze nog aan moet komen. Alsnog hoop ik dattie nog komt, maar ik ben bang van niet[/i]